Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در ستاد ملی کرونا گفت: عملکرد آذربایجان غربی در مهار کرونا بسیار خوب بوده است

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوردر جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: در این جلسه گزارشاتی که در زمینه آخرین وضعیت ویروس کرونا داده شد، روشن شد که روند ویروس کرونا در بسیاری از استان ها، روند نزولی را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی افزود: برخی استان‌ها از جمله استان‌های خوزستان، کردستان و آذربایجان غربی عملکردشان برای مهار ویروس کرونا بسیار خوب بوده، استان هایی که خوب فعالیت کردند و از سیر صعودی کاملا متوقف شده و به سمت سیر نزولی امده اند و این موضوع برای ما بسیار خوشحال کننده است، امیدواریم این روند در سایر استان‌ها هم ادامه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور کرونا آذربایجان غربی ستاد ملی کرونا ویروس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: فردی با هویت ش- ق مرتکب قتل شده بود که پرونده وی پس از رسیدگی به حکم قصاص نفس منتهی و در آستانه اجرا قرار داشت.
عتباتی ادامه داد: به منظور تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم چندین جلسه سازش در شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف مستقر در زندان ارومیه برگزار که خوشبختانه این تلاشها منجر به نتیجه گردید و با گذشت اولیای دم از حق خود، محکوم از دار مجازات رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی