Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: مردم اقدامات و عملکرد پلیس استان را در اعمال محدودیت‌های قانونی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا را با میانگین 85 درصد مفید و موثر عنوان کرده‌اند.

سرهنگ «فرزاد یاسمی» اظهار کرد: بر اساس پروژه نظرسنجی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی شیوع ویروس کرونا که توسط مرکز افکار سنجی موسسه امین و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، بیش از ۸۵ درصد مردم استان، اقدامات و فعالیت‌های پلیس را در اجرای محدودیت‌های قانونی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا را مفید و موثر دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس نتایج این نظرسنجی ، عملکرد پلیس استان در مقابله با ویروس کرونا بالاتر از میانگین کشوری بوده است، تصریح کرد: بیشترین رضایتمندی مردم در حوزه مقابله و کنترل ویروس کرونا، مربوط به کنترل تردد خودروها و برخورد با تخلفات آنان بوده است .

یاسمی ادامه داد: بر اساس نتایج به دست آمده از این نظرسنجی، مردم به ابتکارات و اقدامات پلیس و دیگر سازمان‌های نظامی در مقابله با ویروس کرونا اعتماد کامل دارند.

وی با تاکید بر حضور پررنگ پلیس در کنار حافظان سلامت در حوزه بهداشت و درمان گفت: نیروی انتظامی در این مدت گام‌های خوبی را در اجرای طرح مومنانه مواسات و همدلی نیز انجام داده و کمک‌های خوبی از طرف کارکنان نیروی انتظامی استان به خانواده‌های نیازمند اعطا شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام به اقدامات دیگر پلیس استان در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و یگان ویژه ،خیابان‌ها و معابر شهری و مرکز استان در فروردین ماه امسال سمپاشی و ضدعفونی شد و درمانگاه شفا نیروی انتظامی نیز علاوه بر توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی کننده در بین کارکنان نسبت به درمان و انجام تست‌های پزشکی اقدامات خوبی را انجام داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از مردم خواست ضمن رعایت بهداشت، حافظان سلامت کشور را در امر مقابله و کنترل این ویروس منحوس همراهی کنند و به سلامت خود و دیگران اهمیت بدهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام مقابله با ویروس کرونا انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مقتدر پناهگاه مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی در عین اقتدار و صلابت، به پناهگاهی امن و مطمئن برای آحاد جامعه تبدیل شده است و شهروندان بسیاری از مطالبات خود را از طریق انتظامی دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امروز_ پنجشنبه نهم فروردین _ در دیدار نوروزی با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان، اظهار کرد: پلیس خدمتگزار وظایف سخت و سنگینی برعهده دارد و به فضل الهی توانسته است از همه آن‌ها سربلند خارج شود.

وی با اشاره به تنوع مأموریتی پلیس، گفت: مأموران جان برکف و همیشه در صحنه پلیس باوجود دشواری کار توانسته‌اند امنیت خوبی در جامعه ایجاد کنند و در همه حال پشتوانه خوبی برای نظام و انقلاب اسلامی باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس نهادی مدنی است، گفت: همین ارتباط نزدیکی که پلیس با مردم دارد آن را به پناهگاهی امن و مطمئن برای آحاد مختلف جامعه تبدیل کرده است به گونه‌ای که امروز بسیاری از شهروندان مطالبات خود را از طریق انتظامی دنبال می‌کنند.

وی به تفاوت کار پلیس در کشورمان با پلیس دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: پلیس جمهوری اسلامی در عین اینکه باید اقتدار و صلابت خود را حفظ کند لازم است جنبه‌های معنوی برخورد با مردم را نیز در نظر بگیرد که به حمد الهی این‌چنین نیز بوده و رضایت اکثر شهروندان از اقدامات پلیس موید همین مطلب است.

حجت‌الاسلام غفوری در عین حال خواستار عمل دستگاه‌های اجرایی به وظایف خود در حوزه فرهنگی شد و گفت: اگر این اتفاق بیفتد شاهد کاهش معضلات اجتماعی و در نتیجه سبک‌تر شدن کار پلیس خواهیم بود.

وی در پایان از تلاش‌ها و زحمات سردار مهدی حاجیان فرمانده و مدیران و کارکنان انتظامی استان نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد نیروهای خدوم پلیس در سال جدید هم بتوانند همانند سال گذشته امنیت خوبی را در سطح استان برقرار کنند.

سردار مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه این دیدار نوروزی با امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران پرتلاشم طی سال گذشته، یک‌هزار و ۹۵ فقره سرقت نسبت به سال ۱۴۰۱ معادل سه درصد کاهش داشته است.

وی همچنین با اشاره به کاهش دو هزار و ۲۳۴ فقره‌ای سرقت‌های مهم در استان طی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن، گفت: در این خصوص هم ۱۸ درصد شاهد کاهش هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کاهش ۴۴ درصدی سرقت منزل، ۲۰ درصدی سرقت خودرو، ۳۶ درصدی قاپ‌زنی، ۲۸ درصدی سرقت مغازه و کاهش هشت درصدی نزاع‌های فردی طی سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ را از دیگر مواردی برشمرد که با تلاش مأموران انتظامی حاصل شده است.

وی در ادامه به رشد دو درصدی کشف سرقت‌ها اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ در مجموع ۳۰۷ فقره سرقت بیشتر کشف شد.

سردار حاجیان با اشاره به رشد ۱۴ درصدی کشف سلاح و مهمات، یادآور شد: در حوزه سوخت قاچاق نیز با کشف حدود یک‌میلیون و ۳۸۰ هزار لیتر نسبت به سال قبل ۱۹۹ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی رشد ۹ درصدی دستگیری سارقان و ۹۶ درصدی کشفیات مواد محترقه را از دیگر موفقیت‌های پلیس در سال گذشته عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با معرفی پلیس به عنوان ضابط قانون، گفت: بر اساس وظیفه‌ای که نسبت به شهروندان احساس می‌کردیم جلسات قرارگاه کاهش تصادفات را در داخل شهر و خیابان‌ها برگزار کردیم و از دستگاه‌های متولی خواستیم تا نسبت به وظایف خود در قبال اصلاح نقاط حادثه‌خیز اقدام کنند.

وی با اشاره به اصلاح بسیاری از نقاط حادثه‌خیز و ترافیک زا در شهر کرمانشاه، از تداوم همین روند در سال‌جاری خبر داد و گفت: به مردم قول می‌دهیم سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل برای آن‌ها بهتر باشد.

سردار حاجیان در پایان پلیس را خدمتگزار مردم و همراه همیشگی آن‌ها عنوان کرد و گفت: امیدوارم با تداوم حمایت‌های امام جمعه کرمانشاه بتوانیم خدمات بهتر و گسترده‌تری به شهروندان ارائه و احساس امنیت را در جامعه ارتقا ببخشیم.

کد خبر 739987

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • پلیس مقتدر پناهگاه مردم است
  • عملکرد شهرداری نقش بسزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • عملکرد شهرداری نقش به‌سزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در نیمه اول نوروز در ایلام
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت در نیمه اول نوروز در ایلام