Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرج گفت: ار ۵۶ روستای شهرستان کرج ۲۲ روستا تحت پوشش آب و فاضلاب هستند. - اخبار استانها -

شهرام حافظ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد وضعیت آبرسانی به روستاهای استان البرز اظهارداشت: از 56 روستای شهرستان کرج 22 روستا زیر پوشش آب و فاضلاب قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از تحویل‌گیری روستاها برنامه مطالعاتی بر روی این روستاها انجام شد، افزود: کارهای کوتاه‌مدت و میان‌مدت در این روستاها صوت گرفت که یکی از این کارهای کوتاه‌مدت رفع مشکل قطعی آب به مدت 16 ساعت در روز بود و در حال حاضر این قطعی را به حداقل رسیده است.

مشترکان آب استان بوشهر 100 میلیارد تومان به آبفا بدهکار هستندخوزستان| ضعف در اجرای پروژه‌های "آبفا" زندگی مردم اهواز را مختل کردفراخوان شرکت مهندسی آبفای کشور برای انتصاب 3 مدیرکلمدیرعامل آبفای اصفهان: کرونا مصرف آب را 18 درصد افزایش داد

مدیر‌ آب و فاضلاب شهرستان کرج با بیان اینکه با برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط و خدمات به روستاها کارهایی ‌آغاز شده است، عنوان کرد: در روستای علی‌آباد گونه شکایاتی مبنی بر شوری آب داشتیم که دلیل این موضوع حفر چاه‌های غیرمجاز در منطقه است و برنامه‌ریزی صورت گرفت و مقرر شد از طریق اختلاط با سایر منابع آبی این مشکل حل شود.

حافظ ضمن بیان آمادگی برای تحویل آبرسانی سایر روستاها ‌تصریح کرد: عمده این روستاها در جاده چالوس هستند و از مدیر منطقه خواسته شده تا مذاکرات را با شوراها و دهیاران شروع کند که این موضوع به استقبال مردم نیز نیاز دارد.

وی در مورد وضعیت آبرسانی منطقه دهقان ویلا، گفت: این منطقه با آبرسانی خصوصی اداره می‌شد و آب استحصالی از چاه موجود، طبق معیارهای آب و فاضلاب قابلیت ورود به شبکه شرکت نداشته و از طرفی لوله‌های شبکه آبرسانی منطقه، به علت فرسودگی تحمل فشار آب شهری را نداشت.

مدیر‌ آب و فاضلاب شهرستان کرج با بیان اینکه در دهقان ویلا باید 18 کیلومتر لوله‌گذاری انجام شود، عنوان کرد: هم‌اکنون بیش از 6 کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده ‌که برای 450 مشترک امکان استفاده از شبکه شرکت فراهم شده است‌.

حافظ با بیان اینکه در تلاشیم که تا آخر امسال بتوانیم تمامی منطقه دهقان ویلا را زیرپوشش ببریم، متذکر شد: ضمن تشکر از شهرداری انتظار می‌رود مانند گذشته در صدور مجوز با ما همکاری داشته باشند تا بتوانیم پروژه دهقان ویلا را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT1 بیشتر بخوانید... توضیح آبفای خوزستان در خصوص مشکل آب شرب غیزانیه آماده باش نیروهای توزیع برق و آبفا تا ۷۲ ساعت آینده مدیرعامل آبفای کشور: تکمیل پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر تسریع می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... توضیح آبفای خوزستان در خصوص مشکل آب شرب غیزانیه آماده باش نیروهای توزیع برق و آبفا تا ۷۲ ساعت آینده مدیرعامل آبفای کشور: تکمیل پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر تسریع می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۲ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۳ ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف امسال به پایان می‌رسد ۴ سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ــ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم ۵ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: شرایط جمعیتی در ایران "نامطلوب" شد / مجلس ‌طرح "خانواده و جمعیت" را تصویب می‌کند ۶ برمودای مشکلات پیش‌روی گلخانه‌داران/ هزینه احداث گلخانه سه برابر شد ۷ بوناچیچ: اگر کرونا مرا نکشد داوران این کار را می‌کنند/ زمین ورزشگاه نساجی غیراستاندارد و کوچک است! ۸ عبداللهی: فوتبال ایران پاک نیست/ اگر با تراکتور مساوی می‌کردیم، اَنگ تبانی می‌زدند مهمترین اخبار استانها ‌روایت تکان‌دهنده آزاده‌ اصفهانی از ‌‌اردوگاه های رژیم بعث عراق / پذیرایی از اسرا‌ در ‌تونل وحشت / ناگفته‌هایی از سال‌های بی‌قراری + فیلم دردهای ناگفته آزادگان کاشانی از دوران اسارت / رزمندگانی که هنوز جای تازیانه‌های رژیم بعث روی بدنشان ناگفته‌ها دارد + فیلم احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست تولیت آستان قدس رضوی‌: در شهر منتسب به حضرت رضا (ع) نباید خبری از ‌بی‌خانمانی، بیکاری و طلاق ‌باشد‌ مهمترین اخبار تسنیم مأموریت "قالیباف" به کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای بررسی سازوکارهای فروش نفت روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم/ هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم قطع نوبتی برق در کالیفرنیا؛ دومیلیون نفر در تاریکی فرو رفتند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کرج آب و فاضلاب دهقان ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از هدر رفت آب شرب در روستای یزدکان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه آب شرکت با موفقیت انجام شد.

وی با اعلام اینکه عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای یزدکان در سایز ۵۰ از جنس پلی اتیلن وبطول ۱۰۰ متر انجام شد، افزود: مردم نسبت به اخذ انشعاب اقدام و برای رعایت حقوق دیگر مشترکین از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

روستای یزدکان با ۷۷۹ خانوار و ۲ هزار و ۹۹۳ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان