Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت مظلومی گفت: حل مشکلات ایثارگران نیازمند ایثار اجتماعی است و این رویکرد و نگاه باید در همه مدیران تقویت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، هدایت مظلومی صبح امروز در نشست با فرمانده سپاه کربلا استان ضمن گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با بیان اینکه ایثارگران نور چشم نظام هستند اظهار داشت: تمامی خدمات ما در بنیاد به سمت رضایتمندی جامعه هدف است و هرکاری که در توان ما باشد برای خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران بعنوان یک وظیفه انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: 26 مرداد سالروز ورود پرستوهای سبک بالی است که با ایستادگی و مقاومت خود، دفتر زرین دفاع مقدس را زینتی مضاعف بخشیدند و در بند اسارت نیز دست از مجاهدت نکشیدند و قاصد آرمان های آسمانی انقلاب و اسلام ناب شدند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ادامه داد: تاریخ دفاع مقدس سرشار از خودگذشتگی ها و جانفشانی های رزمندگان غیور است، بزرگ مردانی که در این مسیر دوران بسیار سختی را تجربه کردند و صبر و استقامت اسرا، گواه شکوه و صلابت مردمانی است که برای احقاق حق خویش از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند، آنان شکنجه و درد اسارت را با ایمان راسخ خویش تحمل و اسارت گاه ها را به دانشگاه های تربیت انسان های مجاهد و آزاده تبدیل کردند.

این مسئول افزود: ایستادگی و مقاومت تاریخ ساز آزادگان عزیز، نماد حقانیت و اراده مصمم ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و «نه» گفتن به نظام سلطه و استکبار و فداکاری در راه دفاع از استقلال و کیان و تمامیت ارضی کشور به شمار می رود.

مظلومی خاطرنشان کرد: اسطوره های سلحشور وطن، آزادگان جان برکف، این شیرمردان عرصه نبرد حق علیه باطل که با استقامت و پایداری مثال زدنی خویش عزت، افتخار و عظمت را برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند، سرمایه های گران سنگ و جاودانه ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می آ‌یند. آنانی که اگر جسمشان به بند کشیده شد، اما هیچ گاه روح، اندیشه و اراده بلند و راسخ شان در بند اجانب و اسارت دشمنان نیفتاد.

وی گفت: حل مشکلات ایثارگران نیازمند ایثار اجتماعی است و این رویکرد و نگاه باید در همه مدیران تقویت شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از همراهی و حضور پر رنگ سپاه در اجرای طرح سپاس و همکاری متقابل در امر دیدار از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان در سطح استان قدردانی کرد و گفت: سپاه همواره در راستای اجرای برنامه ها و فعالیت هایی نظیر ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و نام شهدا با بنیاد، همگام بوده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در این جلسه گفت: ما مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و با تمام وجود در خدمت این عزیزان بوده و برای حل مشکل این قشر معزز در کنار بنیاد شهید هستیم.

سرهنگ سیاوش مسلمی افزود: جایگاه و مقام این خانواده ها بسیار ارزشمند است و ما با وجود آنان روحیه می گیریم.

بیمه های درمانی، ملزومات بهداشتی برای ایثارگران، کمیسیون احراز، بانک دی، تسریع در روند ساماندهی گلزار شهدای استان بر اساس توافق نامه فیما بین بنیاد و بسیج سازندگی از موضوعاتی بوده که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، ظهر امروز به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان دیدار و گفتگو کرد.

مجتبی میرحسینی با اشاره به رشادتهای رزمندگان دوران دفاع مقدس یادآور شد: شهدا برای استقلال، امنیت، آرامش و حیات مردم جان خود را فدا کردند و امروز در سنگر دیگری نوبت به فرزندان شهدا رسیده است که در مسیولیت بیمارستان همانند پدرانشان تلاش کنندو حیات و آرامش را به بیمارانی هدیه کنند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: زمانی مدیران جامعه ایثارگری در منظر افکار عمومی موفق عمل خواهند بود که بهترین خدمات را بدون منت و با انگیزه های بالا برای حفظ رضایت مردم بکار گیرند .

 در پایان باحضور مسئولان سپاه پاسداران، بنیاد مهدویت، بسیج جامعه پزشکی و پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی از خانم دکترکوشا فرزند شهید رضا کوشا تجلیل شد.

  شهید رضا کوشا ۲ آذر۱۳۳۲، در روستای محمدآباد از توابع شهرستان زابل ديده به جهان گشود و از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند، يازدهم آبان ۱۳۶۵، در اطراف فرودگاه زاهدان براثر سانحه هوايی سقوط هواپيمای سی ۱۳۰ ارتش به شهادت رسيد. 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان