Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@04:51:42 GMT

مطمئن نیستیم بیماری کرونا واکسن داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۲۳۴۴

مطمئن نیستیم بیماری کرونا واکسن داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا بیگلری امروز در نشست خبری مجازی گفت: اصلا مطمئن نیستیم که بیماری کروناویروس حتما واکسن داشته باشد.

وی افزود: دلیل اش هم این است که افرادی که به کرونا مبتلا می شوند، ابتلای مجدد در آنها مشاهده می شود و این نکته بسیار مهمی است. پس ممکن است در عمل واکسن موثری برای کرونا نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انستیتو پاستور ایران خاطرنشان کرد: سئوال بعدی این است که اگر واکسن داشته باشیم و این واکسن تاثیر داشته باشد، مدت زمان تاثیر آن چگونه است تا بتواند از بیماری کرونا ویروس پیشگیری کند و از فرد طی ۳، ۶ و ۱۲ ماه حفاظت کند که زمان و آینده این سئوال را پاسخ می دهد.

ادامه دارد...

کد خبر 4999867

منبع: مهر

کلیدواژه: انستیتو پاستور ویروس کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا تحقیقات علمی اینترنت شبکه اجتماعی تیک تاک ایالات متحده آمریکا گوگل اینوتکس شرکت دانش بنیان نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استارت آپ روسیه واکسن کرونا گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سئوال از شهردار رودان کلید خورد

اعضای شورای شهر رودان طرح سوال از شهردار این شهر را کلید زدند .

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، چهار عضو شورای اسلامی شهر رودان با تسلیم نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی این شهر طرح سوال از شهردار این شهر را کلید زدند، در این نامه که به امضای حسن وطنخواه، مصیب داوری، ولی‌الله واحدی و مصطفی نجفی رسیده است، خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر رودان آمده است: با توجه به نگرانی‌های موجود در عملکرد و اولویت‌های شهرداری رودان که بدون در نظر گرفتن صلاح شهرداری بوده و برخی اهمال کاری‌ها در انجام موارد، وظایف و مصوبات شورا صورت پذیرفته که نتیجه آن عقب‌ماندگی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها و نارضایتی شهروندان از حوزه مدیریت شهری رودان شده است، از این رو اعضای شورای اسلامی شهر رودان در راستای ایفای وظیفه نظارتی، موارد و سوالات خود را که به صورت شفاهی و کتبی تذکر داده شده و تاکنون پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکرده‌اند جهت انجام اقدامات قانونی تقدیم می‌دارند.

بر اساس پیگیری خبرنگار ایمنا، رئیس شورای اسلامی شهر رودان نیز سوالات طرح شده اعضای شورای شهر را به صورت مکتوب به شهردار رودان ابلاغ کرد.

مطابق ماده ۸۳ قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شورای اسلامی کشور، چنانچه یک یا چند نفر از اعضای شورای شهر به عملکرد شهردار اعتراض یا ایرادی داشته باشند، می‌توانند موضوع را به صورت سوال مطرح کنند، رئیس شورا سوال را کتباً به شهردار اطلاع خواهد داد و حداکثر ظرف ۱۰ روز پس از ابلاغ، شهردار موظف به حضور در جلسه عادی یا فوق‌العاده شورا و پاسخ به سوالات است.

حجت جاودان مرداد ۱۴۰۰ با سه رأی موافق از مجموع پنج رأی به عنوان شهردار رودان انتخاب شد و بهمن سال گذشته طرح سوال از وی منجر به فرصت سه ماهه برای رفع نواقص موجود شد، به نظر می‌رسد نارضایتی‌های عمومی در معطل ماندن برخی پروژه‌های شهری از مهم‌ترین دلایل طرح سوال از شهردار رودان باشد.

کد خبر 744803

دیگر خبرها

  • کاهش حساسیت بینایی ۱۲ سال قبل از ابتلا به آلزایمر / تاثیر فرکانس ۴۰ هرتزی بر توقف بیماری
  • یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • طرح سئوال از شهردار رودان کلید خورد
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • تاثیر مصرف بیش از حد داروها بر کبد