Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@14:50:02 GMT

در عصر جدید امشب چه خبر است / ببینید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۲۵۶۹

در عصر جدید امشب چه خبر است / ببینید

قسمت نهم از دور دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران، امشب و فرداشب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت؛ برنامه‌ای که تنوع بالایی در رشته‌های شرکت‌کننده‌ها دارد و بینندگان، طیف رنگارنگی از استعدادها را خواهند دید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این قسمت، گروه بچه‌ شهر، نمایشی با الهام از کمدی‌های صامت کلاسیک را با حرکاتی روی میله معلق ترکیب کرده‌اند، یونس مسعودی و دو کودک شیرینش، حرکات تعادلی تازه‌ای را در تعاملی خانوادگی به صحنه آورده‌اند، محمد پرویزی، قطعه‌ای کردی و پراحساس را اجرا می‌کند، علی حضرتی و خواهرش که با گریمی متفاوت ظاهر شده، حرکات ورزشی جدیدی آماده کرده‌اند و صالح سخندان، در دو حوزه چیدمان پرسپکتیو اجسام و نقاشی خلاقانه و معناگرا، به صحنه می‌آیند تا استعداد و مهارت خود را به محک آزمون بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت نهم از دور دوم برنامه عصر جدید یکشنبه و دوشنبه هفته جاری حوالی ساعت 23 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

این در حالی است که به دلیل نزدیک شدن به ایام عزاداری محرم، دست اندرکاران برنامه تصمیم گرفتند مرحله ماقبل نیمه نهایی را پیش از آغاز ماه محرم پخش کنند و برای همین در یک کنداکتور فشرده چهار روز در هفته برنامه روی آنتن رفت اما به دلیل پخش مسابقه فوتبال در روز شنبه؛ این برنامه با تغییرات زمانی روی آنتن می رود.

احسان علیخانی شب گذشته و در بیستمین دوره جشن حافظ به عنوان چهره برتر تلویزیون به خاطر تهیه برنامه عصر جدید معرفی و تندیس این جشن را دریافت کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احسان علیخانی امین حیایی رویا نونهالی عصر جدید آریا عظیمی نژاد سیدبشیر حسینی روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین