Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان از صدور مجوز فعالیت دومین واحد تولید ماسک صنعتی در محدوده فعالیت این دانشکده خبر داد.

هدا مجیری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال جهش تولید و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، از ابتدای سال جاری تا کنون با تشکیل کمیته‌های فنی؛ پروانه بهداشتی به تعداد ۲۴ پروانه ساخت، چهار پروانه بهره‌برداری و چهار پروانه مسوول فنی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این کمیته با اختیارات قانونی تفویض شده و به صورت ماهانه و بنا بر ضرورت زودتر از موعد برای تسریع و صدور مجوزهای لازم تشکیل می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: صنایع فرآوری خرما، صنایع نوشیدنی‌ها، صنایع قند و شکر، فراورده‌های آردی، فراورده‌های کنسروی، تولید شوینده‌ها و بسته‌بندی از صنایعی هستند که در منطقه فعالیت دارند و صنایعی مانند پودر لباسشویی و صنایع سلولزی برای اولین بار است که مجوز های مربوطه برایشان صادر و شرکت‌ها در حال تولید محصولات مطابق با ضوابط و استانداردهای ملی هستند.

مجیری بیان کرد: در بحث مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز مجوز ۶ "کارگاه" تولید ماسک صنعتی و دو مجوز واحد تولید ماسک صنعتی از ابتدای سال جاری صادر شده است که هم اکنون نیز فعال هستند و بخشی از نیاز ماسک منطقه را برطرف می‌کنند.

او با بیان اینکه شروع به کار اولین"کارخانه" تولید ماسک صنعتی با تولید حداکثر ۹۰ هزار عدد ماسک در روز کمک شایانی به تامین ماسک منطقه خواهد کرد، از راه‌اندازی قریب الوقوع دومین کارخانه تولید ماسک صنعتی در منطقه خبر داد و اضافه کرد: این واحد تولیدی مجوزهای مربوطه را از معاونت غذا و دارو دریافت کرده است و با اخذ سایر مجوزها در آینده‌ی نزدیک شروع به تولید خواهد کرد.

مجیری تاکید کرد: کارشناسان و مدیران غذا و دارو در کنار تولیدکنندگان خواهند بود و راهنمایی‌ها و توصیه‌های لازم برای تولید با کیفیت را ارایه خواهند داد.

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان از نظارت بر تولید و اطمینان از کیفیت و سلامت ایمنی محصولات تولیدی به ویژه محصولات غذایی به عنوان بازوی فعال معاونت غذا و دارو نام برد و اضافه کرد: صدور مجوزها در کنار بخش نظارتی، تامین‌کننده حقوق مسلم تولیدکننده و مصرف‌کننده است و ما بر این اصل استواریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان غذا و دارو تولید ماسک مجوز فعالیت تولید ماسک صنعتی واحد تولید غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ استاندار سمنان گفت : با حمایت دولت در دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان برای بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید ، دو هزار و ۵۰۰ نفر به کار خود بازگشتند.
در سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور به سمنان، جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد صنعتی و بازگشت آنها به چرخه تولید برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد