Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@23:45:11 GMT

تولید و پخش ۲۰۰ مستند اقتصادی در شبکه یک

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۳۲۹۸

تولید و پخش ۲۰۰ مستند اقتصادی در شبکه یک

در سال جهش تولید ۲۰۰ آیتم و مستند کوتاه و بلند با محور کسب و کار و موضوعات اقتصادی از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه یک، علی مروی مسئول دبیرخانه ستاد رسانه‌ای جهش تولید رسانه ملی با اعلام خبری گفت: تا پایان مرداد، ۵۰ آیتم کوتاه در چهار برنامه به نام‌های «ازکجا شروع کنیم» برای معرفی کسب و کار، «قهرمان تولید» برای معرفی کار آفرینان، «شفافیت برای ایران» و «اقتصاد، مشکلات و راه حل ها» باموضوع مالیات بر عایدی و خانه‌های خالی از شبکه یک پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: امسال فعالیت ستاد جهش تولید در شبکه یک در سه حوزه متمرکز شده است که علاوه بر آیتم‌های کوتاه ۳ دقیقه ای، برنامه‌هایی تولید شده است که به سمت و سوی جهش تولید هدایت می‌شود از جمله آن‌ها می‌توان به «جشنواره کارآفرینی» اشاره کرد که این برنامه هر روز به مدت ۳۵ دقیقه و با حضور کارآفرینان روی آنتن شبکه یک می‌رود. همچنین برنامه «پایش» هم روز‌های یکشنبه و سه شنبه مطابق با اهداف ستاد رسانه‌ای جهش تولید صدا و سیما از این شبکه پخش می‌شود.

مروی تصریح کرد: بخش سوم فعالیت ما در شبکه یک سیما، تولید مستند‌های نیمه بلند و مستند‌های بلند است که از ابتدای امسال تاکنون ۶ مستند بلند ۳۰ دقیقه‌ای روی آنتن رفته است که می‌توان به مستند‌های «سهمی برای فردا»، «سقف آرزوها» و «جهش تولید» اشاره کرد. در بخش مستند نیمه بلند با موضوع مالیات هم ۲ مستند ۱۰ دقیقه‌ای تاکنون پخش شده است که مستند «تراز» از جمله آن‌ها است.

مسئول دبیرخانه ستاد رسانه‌ای جهش تولید رسانه ملی تاکید کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است، در شبکه یک سیما ۲۰۰ برنامه مستند نیمه بلند، ۲۰۰ آیتم کوتاه و ۱۵ مستند بلند روی آنتن خواهد رفت. جشنواره کارآفرینی هم تا پایان سال ۹۹ ادامه خواهد داشت.

به گفته علی مروی، به این مجموعه باید برنامه‌های تامینی شبکه یک را هم اضافه کرد که به همین منظور برنامه «تلاش ایرانی» هر روز پخش می‌شود. گروه سیاسی شبکه یک هم در مسیر جهش تولید میان برنامه‌ای ۵ دقیقه‌ای با عنوان «گیر کار کجاست» را تولید و پخش کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه یک سیما مستند اقتصادی فیلم مستند مستند کسب و کار شبکه یک جهش تولید دقیقه ای روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد

حسن سلطانی، مجری تلویزیون در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق در واکنش به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران گفت: آنقدر اسرائیل در رسانه‌ها گفته بود ما قدرتمند هستیم و کشورهای عربی را از قدرتش ترسانده بود، که حمله ایران را باور نمی‌کرد. ما با موشک‌های بالستیک و کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اگر صد سال دیگر هم تلاش کند، از آنچه هست، فروتر خواهد رفت. 

سلطانی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور رقبای قدرتمند رسانه‌ای رسانه ملی در روایتگری عملیات وعده صادق چگونه عمل کرد؟ گفت: نسبت به دفعات قبل خوب عمل کردیم. با این حال، در شب عملیات وعده صادق در فضای مجازی می‌دیدیم تصاویر و صدای پهپادها منتشر می‌شد. اما شبکه خبر با تاخیر اقدام به پخش تصاویر کرد. خداروشکر شبکه افق از هفت اکتبر توفیق داشت تمام قد در میدان باشد. کارشناسان زبده خوش سخن و تحلیلگر در برنامه حضور داشتند. 

به گفته این مجری تلویزیون، اگر کسی می‌خواست از بین این همه بمباران خبری راه درست را انتخاب کند، باید شبکه افق و برنامه «به افق فلسطین» را نگاه می‌کرد. اگر ما با تعلل و تاخیر وارد میدان شویم، دیگران روایتگری خواهند کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی