Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@22:59:47 GMT

بازدید فرماندار رشت از خبرگزاری شبستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۳۴۰۴

بازدید فرماندار رشت از خبرگزاری شبستان

فتح اللهی امروز(۲۶ مرداد) از خبرگزاری شبستان نمایندگی استان گیلان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح‌اللهی» امروز (یک‌شنبه، ۲۶ مرداد) در بازدید از خبرگزاری شبستان گیلان به مناسبت هفته خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران اظهارکرد: هفته خبرنگار فرصتی است تا در بازدید از رسانه‌ها از نزدیک با فعالیت‌های این قشر توانمند آشنا شده و کار ارزشمندشان را ارج نهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار رشت با بیان اینکه کروناویروس تاثیراتی را در برگزاری مراسم تجلیل و نکوداشت هفته خبرنگار گذاشته است گفت: هرساله همایش بزرگی برای روز خبرنگار برگزار می‌شد که این مراسم امسال به دلیل این بیماری منحوس لغو شد.   

 

*خبرنگاران بازوان پرتوان دولت و جامعه هستند

فتح‌اللهی با تاکید بر اینکه ارزش خبرنگاران بسیار بالاست و هر ماه باید ماه خبرنگار باشد افزود: خبرنگاران بازوان پرتوان دولت و جامعه هستند.‌


وی با قدردانی از زحمات خبرنگاران شبستان که به دور از حواشی در حال فعالیت هستند اذعان کرد: خبرنگاران فعال رسانه‌ها در کنار مدیران وظیفه خطیری برعهده داشته و هدفشان خدمت به مردم است.


فتح‌اللهی به تاثیرات فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد در تعمیق باورهای دینی اشاره و تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام، فرهنگ اصیل ایرانی را هدف قرار داده‌اند که با فعالیت‌های گسترده در حوزه دینی و فرهنگی می‌توان تاثیراتش را در آینده مشاهده کرد.


وی با تاکید بر اینکه باورهای مذهبی بایستی در جامعه تقویت شوند افزود: جوانان امروز نسبت به گذشته با توسعه و پیشرفت علم و تکنولوژی متفاوت بوده و باید با فراگیری زبان نسل جوان با آنان ارتباط داشت.


فتح‌اللهی تصریح کرد: با ادبیات نوین با نسل جدید تعامل برقرار کنیم زیرا باید مفاهیم، اعتقادات و باورهای مذهبی با زبان شیرین خودشان بیان شود تا نتیجه مطلوبی داشته باشد در غیر این‌صورت با مشکلاتی روبه رو می‌شویم.

 

وی با اشاره به اینکه جمعیت جامعه به سمت سالمندی پیش می‌رود گفت: با ارتقا آگاهی در جوانان امروز می‌توان نسلی پویا پرورش داد.


فرماندار رشت تصریح کرد: خبرنگاران کار دشوار و سختی را عهده‌دار هستند اما در مقابل حقوق بسیار ناچیزی دریافت می‌کنند، امیدوارم مسئولان امر به این مقوله توجه داشته و حمایت‌های ویژه‌ای از خبرنگاران توانمند در این حوزه داشته باشند.


فتح اللهی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن به قلم سوگند یاد کرده است و ارزش قلم خود را بدانید اظهار داشت: توجه و حمایت از خبرنگاران زمینه توسعه جامعه را مهیا می‌کند.


۴۰ تا ۵۰ محله شهر رشت فاقد مسجد است
حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» نیز در این نشست اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۲ کانون فرهنگی در شهرستان رشت فعال است که از این مجموع ۹۵ کانون فرهنگی در مساجد شهر رشت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه سال گذشته کانون‌های مساجد گیلان در کشور رتبه برتر را کسب کرد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در بحران کرونا ویروس در کنار کادر درمان فعالیت‌های چشم‌گیری داشته‌اند.


رضوانی‌نژاد اذعان کرد: تهیه پک‌های بهداشتی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر فعالیت‌هایی بود که در بحران کرونا ویروس توسط کانون‌ها انجام شده است.


وی به کمبود سرانه فضای مسجد در شهر رشت اشاره و  تصریح کرد: شهر رشت با جمعیت حدود ۷۵۰ هزار نفر فقط دارای ۱۳۷ مسجد است.


رضوانی‌نژاد خاطر نشان کرد: ۴۰تا ۵۰ محله در شهر رشت فاقد مسجد است.

 

*خبرگزاری شبستان به دور از حاشیه در حال فعالیت است

«سمیه اکبرپور» نیز در این نشست با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی صحیح از خدمات و مطالبات مردم به‌منظور بیان مشکلات، خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و اظهارداشت: خبرگزاری شبستان با نیروهای خبره در استان به بیان مشکلات و انعکاس خدمات نظام می‌پردازد.

 

مدیر خبرگزاری شبستان گیلان با بیان اینکه این خبرگزاری رسانه‌ای دینی و مسجدی است و با اولویت اخبار مسجد نگاهی تیزبینانه به سایر حوزه‌ها هم دارد اذعان کرد: خبرگزاری شبستان به دور از حاشیه و جناح‌بندی با عشق و علاقه در حال فعالیت است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالیت رسانه ها خبرگزاری شبستان فتح اللهی کانون ها شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی

فرماندار سیریک گفت: بارندگی که از ساعت ۴ بامداد شروع شده و همچنان به شدت ادامه دارد، موجب آب گرفتگی زیاد شهر کروک شهرستان سیریک شده است.

محمد رضا پاکروان گفت: این بارش‌ها موجب تخریب یک باب منزل مسکونی هم شد، اما خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

فرماندار سیریک گفت: اکنون نیرو‌های شهرداری با استفاده از ایجاد سد و بند شنی، از ورود آب به داخل منازل مردم جلوگیری می‌کنند.

شهر کروک بیش از شش هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی سیریک بر اثر بارندگی
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند