Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:17:35 GMT

چرا معروف باشگاه جدیدش را انتخاب نمی کند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۳۵۶۷

چرا معروف باشگاه جدیدش را انتخاب نمی کند؟

در ماههای اخیر تنها گمانه زنی هایی پیرامون آینده سعید معروف مطرح شده و همچنان خبری از معرفی تیم جدید کاپیتان والیبال ایران نیست.

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف که در یک سال و نیم اخیر فقط در بازی های ملی حاضر شده و وضعیت باشگاهی او به خاطر قرارداد با تیم بایک موتور چین نامشخص پیش رفته، برای فصل جدید هم هنوز تصمیم خود را نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که به خاطر شیوع ویروس کرونا نتوانست برای بایک موتور چین بازی کند، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر ایران و همچنین سایر لیگ های معتبر دنیا، همچنان سکوت کرده و تیم جدید باشگاهی اش را معرفی نکرده است.


در یک ماه اخیر آندره آناستازی، سرمربی تیم ورشوی لهستان چند باری برای جذب سعید معروف ابراز علاقه کرده، اما او هم بحران مالی ناشی از کرونا را دلیلی برای توقف مذاکرات با این بازیکن عنوان کرده است. آناستازی که تیمش جزو مدعیان فصل جدید پلاس لیگا است، در این باره می گوید: «من می‌دانم که برخی رسانه‌ها در مورد حضور معروف در تیم ما، مطالبی نوشتند ولی حقیقت این است که بعد از شیوع کرونا، باید سیاست‌های تیم را تغییر می‌دادیم. حامیان مالی تیم‌ها دچار تغییر و افت منابع شدند ولی ما خوش‌شانس بودیم که یک اسپانسر بزرگ داشتیم. با این حال ما مشکلاتی در مورد بودجه تیم داشتیم و به همین دلیل، تیم را با حضور بازیکنان جوان لهستانی بستیم. ما یک پاسور ملی‌پوش اسپانیایی را هم جذب کردیم که البته به شهرت سعید معروف نیست اما کیفیت خوبی دارد. بعضی اوقات، شما توانایی جذب بازیکنان لیست مورد نظر خود را ندارید.»


با این اظهارات آناستازی به نظر می رسد پروژه انتقال معروف به ورشو هم قطعا به بن بست خورده است. باید دید در حالی که کشورهای مطرح اروپایی تقریبا ترکیب خود را برای فصل جدید مشخص کرده اند و فرصت نقل و انتقالات در لیگ ایران هم به پایان رسیده، پاسور تیم ملی ایران چه تصمیمی برای آینده خود می گیرد.


با توجه به در پیش بودن المپیک توکیو نگرانی های زیادی پیرامون بالا بودن آمادگی معروف برای رقابت های سال آینده ملی وجود دارد.

تیم ملی والیبال ایران والیبال میرسعید معروف

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال سعید معروف فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

رئیس رسانه ملی در این آیین با اشاره به اینکه پیشرفت در همه عرصه‌ها و به‌ویژه در ورزش موجب تقویت هویت ملی ما می‌شود، گفت: یکی از سرفصل‌های مهم تحولی رسانه ملی، «پیشرفت» است و این جشنواره با برجسته کردن افتخارات فرزندان ایران، هویت ملی را تقویت می‌کند و یکی از مصادیق فتوحات فرزندان ایران است.

جبلی افزود: جوانان ما، دانشمندان ما و قهرمانان ما در نیرو‌های مسلح که با اقتدارآفرینی در عرصه بین‌الملل، عملیاتی، چون «وعده صادق» را رقم زدند، مصداق عینی این قهرمانی‌اند.

وی ورزشکاران را از جمله عناصر هویت ملی کشور دانست و گفت: ورزشکاران باید به طور مستمر در قاب رسانه ملی حضور داشته باشند، این وظیفه ذاتی ماست که در رسانه ملی خدمتگزار این قهرمانان باشیم.

رئیس رسانه ملی این جشنواره را مصداق روشنی از رویکرد و سازوکار تحول در رسانه ملی دانست و گفت: در کنار رویکرد تحولی رسانه ملی، انتخاب نهایی با ملت ایران که صاحبان اصلی رسانه و صاحبان اصلی کشورند بوده است.

جبلی افزود: حدود پنج میلیون تن از هموطنان عزیزمان قهرمانان ملی را انتخاب کردند و این افتخاری برای ورزشکاران ماست که مورد توجه مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی همواره مورد توجه قهرمانان ملی و مردم ایران بوده است گفت: هرچند نتیجه طبیعی قهرمان شدن ستاره بودن است، اما در ورزش، ستاره بودن کافی نیست. قهرمانان ملی که در این جشنواره برگزیده شدند محبوب دل مردم‌اند و این نشان می‌دهد مردم قدردان ورزشکارانشان هستند و در کنار آنها می‌مانند.

وی که قهرمانان ملی را رسانه گویای هویت ملی خواند که نماد اخلاق و جوانمردی را در رسانه نمایان می‌کنند، گفت: مردم هنوز یاد جهان پهلوان تختی را گرامی می‌دارند، چراکه او نماد جوانمردی بود و جوانمردی لازمه قهرمانی است.

رئیس رسانه ملی با یادآوری نام شهید ابراهیم هادی و توصیه به مطالعه کتاب «جوانمرد» _روایت زندگی و خاطرات شهید ابراهیم هادی _ گفت: قهرمانانی مانند ابراهیم هادی همواره در تاریخ می‌مانند و این نقش صداوسیما را در معرفی این قهرمانان سنگین‌تر می‌کند.

جبلی با اشاره به اینکه رسانه ملی قدردان ورزشکارانی است که عنصر ایرانی و جوانمردی را برجسته می‌کنند عنوان کرد: از مردمی‌که با وسواس قهرمانان ملی‌شان را انتخاب کردند قدردانی می‌کنم. این انتخاب نشان داد که مردم عناصر هویتی ملی‌شان را می‌شناسند و ما نیز قدردان این قهرمانان در رسانه ملی هستیم.

دیگر خبرها

  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • حسین طیبی و گل معروف به لیانگشان پویی که جهانی شد (فیلم)
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه