Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:34:39 GMT

ادامه حاشیه‌‌های عجیب مدافع استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۳۹۱۴

ادامه حاشیه‌‌های عجیب مدافع استقلال

‍‍‍‍‍‍

مدافع تیم فوتبال استقلال بار دیگر با رفتارش حاشیه‌‌ساز شد تا فرهاد مجیدی این بار قید این بازیکن را بزند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال بار دیگر با رفتاریکه از خود نشان داد، خبرساز شد.

این بازیکن که هنوز عمر حضورش در استقلال به دو فصل نمی‌رسد، بی‌نظمی‌ها و رفتارهای عجیبی از خودش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگر که از سایپا به استقلال پیوست، در اولین فصل حضورش در آبی‌پوشان کم فروغ بود. با آمدن استراماچونی، دانشگر تلاش کرد جایی در ترکیب استقلال بازی کند که یکی از رفتارهای عجیب او در تمرین باعث شد تا سرمربی ایتالیایی پیشین استقلال به او تذکر دهد و بگوید با این کارها جایی در ترکیب تیم نخواهد داشت.

همین مسئله باعث شد تا مدافع استقلال بعدها با جدایی استراماچونی نتایج خوب تیم را به این مربی ارتباط ندهد.

در نیم فصل دوم، رفتارهای عجیب دانشگر ادامه پیدا کرد، به طوری که در صفحات مجازی به انتقاد از هوادارانی پرداخت که عملکرد او را در برخی بازی‌ها زیر سوال ببرند. رفتارهای پرتنش مدافع پر حاشیه استقلال تنها به داخل زمین مربوط نمی‌شد و گفته می‌شود با مدیران نیز به مشکل خورده بود.

با حضور فرهاد مجیدی، او در یکی از تمرینات به دلیل صحبتی که وریا غفوری، کاپیتان استقلال انجام داد بدون اینکه اجازه بگیرد تمرین را نیمه کاره رها کرد تا سرمربی استقلال او را در اختیار باشگاه قرار دهد. دانشگر چند جلسه از همراهی تیم محروم و از سوی باشگاه نیز جریمه شد و پس از عذرخواهی به تمرینات بازگشت.

دانشگر در شرایطی که از رفتارش باید درس عبرت می‌گرفت، پس از بازی با پیکان، شب گذشته پستی منتشر کرد و برخی هواداران استقلال را به اهل کوفه تشبیه کرد و گفت که این چند بازی را به خاطر روزبه چشمی و داریوش شجاعیان برای استقلال بازی کرده است. این در حالی است که یکی دو روز قبل دیدار با پیکان تصویری از پدرش منتشر کرد که پیراهن استقلال را برام کرده و خودش را جزو مکتب این تیم معرفی کرد.

همین مسئله کافی بود تا هواداران استقلال به شدت علیه مدافع تیم‌شان موضع بگیرند. مجیدی نیز اعلام کرد که دانشگر دیگر حق حضور در تمرینات را ندارد و به هر تیمی که دوست دارد، برود.

اگر چه دانشگر نشان داده است که توانایی بازی در چند پست را دارد و علاوه بر اینکه مدافع گلزنی است، در دفاع راست نیز عصای تیمش بوده است اما حضور چنین بازیکنان پرحاشیه‌ای چیزی جز آسیب به استقلال را ندارد و اگر زودتر از اینها با چنین بازیکنانی برخورد می‌شد و به خاطر مصلحت تیم رفتار غیرمنطقی انجام نمی‌دادند، کار به اینجا کشیده نمی‌شد، آن هم برای بازیکنی که برخی رسانه‌ها مدعی هستند پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل دنبال بهانه برای جدایی است!

مجیدی: دانشگر حق حضور در تمرینات را ندارد/ او به هر تیمی که می‌خواهد، برود

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال بیشتر بخوانید... رحمتی: شادابی و طراوت را در بازی استقلال ندیدیم/ پیکان به هدفش رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رحمتی: شادابی و طراوت را در بازی استقلال ندیدیم/ پیکان به هدفش رسید واژه های کاربردی مرتبط استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ نخستین حضور بیرانوند در فهرست آنتورپ + عکس ۲ لیگ قهرمانان اروپا| لیون با غلبه بر منچسترسیتی حریف بایرن مونیخ شد/ غول‌کش فرانسوی همچنان می‌تازد ۳ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌ونهم؛ استقلال و تراکتور به آسیا نزدیک شدند، شاگردان فعلی و سابق افاضلی به سقوط ۴ پیشنهاد رسمی فنرباغچه برای جذب مهدی طارمی ۵ اعلام زمان و مکان قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۶ آذری: باید به لجن کشیده شدن فوتبال بیشتر فکر کنیم/ خورشیدی در رویای قضاوت مجدد دربی بود ۷ پایان سلطه ۲۴ ساله تیم‌های اسپانیایی و انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا ۸ صدیقی: خواهران منصوریان از مسیر حفظ شأن خود خارج شدند/ درخواست تجدید نظر به ما نرسیده است مهمترین اخبار ورزشی آذری: باید به لجن کشیده شدن فوتبال بیشتر فکر کنیم/ خورشیدی در رویای قضاوت مجدد دربی بود مجیدی: دانشگر حق حضور در تمرینات را ندارد/ او به هر تیمی که می‌خواهد، برود ذوالفقارنسب: روند نتیجه‌گیری پرسپولیس در خور شأن قهرمان نیست/ این تیم به یک دروازه‌بان شِش‌دانگ نیاز دارد رحمتی: شادابی و طراوت را در بازی استقلال ندیدیم/ پیکان به هدفش رسید مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت عراق|پیام مسعود بارزانی به مصطفی الکاظمی / تأکید بر لزوم توافق اربیل - بغداد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!

محمد دانشگر از هم بازی های خود تشکر کرد. 

طرفداری | محمد دانشگر استوری هایی را به اشتراک گذاشت.

محمد دانشگر در اقدامی جالب فردای آتل بستن کتفش در تمرین سپاهان حاضر شد تا به نوعی به هم تیمی‌های خود روحیه دهد و در کنار تیم باشد.

بعد از برد سپاهان در دربی اصفهان هم او استوری های جالب زیر را برای تشکر از هم بازی های خود منتشر کرد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حرکت غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی | مدافع پرسپولیس خارجی فحش داد!
  • تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی