Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@06:04:00 GMT

ثبت نام ٣٨ هزار نفر در سامانه اقدام ملی مسکن در استان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۴۰۴۴

ثبت نام ٣٨ هزار نفر در سامانه اقدام ملی مسکن در استان

حمزه لو گفت: از ابتدای اجرای این طرح در استان نزدیک به ٣٨ هزار نفر در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که ٢٧هزار و ۵٠٠ نفر از این تعداد احراز شرایط شده‌اند.

«سیدمحسن حمزه‌لو»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، در خصوص روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای این طرح در استان نزدیک به ٣٨ هزار نفر در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که ٢٧هزار و ۵٠٠ نفر از این تعداد احراز شرایط شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: افرادی که پیش از این از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem. mrud. ir ثبت‌نام کرده و واجد شرایط اعلام شده‌اند تا ٢٨ مرداد فرصت دارند مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی افزود: متقاضیان باید طی هفته جاری نسبت به بارگذاری مدارک احراز هویت و تعهدنامه محضری از طريق دفاتر منتخب پیشخوان خدمات دولت اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: همزمان با انجام فرایند ثبت‌نام متقاضیان، عملیات طرح اقدام ملی مسکن اجرا می‌شود و در هفته دولت عملیات اجرایی ۶ هزار و ۵٠٠ واحد آغاز می‌شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: سهم آذربایجان‌غربی از طرح اقدام ملی مسکن ٢١ هزار واحد مسکن تعیین شده که مطمئنا اجرای این طرح به عنوان نهضت خانه‌سازی به رونق تولید در بازار مسکن منجر می‌شود.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح مسکن ملی ثبت نام مسکن ملی ارومیه آذربایجان غربی طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اشاره به اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت عکسبرداری درسطح راه‌های استان خبر داد و گفت: از مجموع ۲۰ دوربین، تاکنون ۴ دستگاه دوربین نصب و به بهره برداری رسیده و مابقی نیز تاپایان خردادماه امسال نصب و فعال می‌شوند.

حمید سالاری به محل نصب ۴ دوربین اشاره کرد و گفت: محور فردو- کهک، گردنه حصار سرخ محور دلیجان- سلفچگان، گردنه گیان محور دستجرد- تفرش و مجتمع دولفین محور سلفچگان- دلیجان، محل‌های نصب ۴ دوربین ثابت عکسبرداری هستند.

وی از مزایای بهره مندی ازدوربین‌های ثابت عکسبرداری درمقایسه با دوربین‌های فیلمبرداری برخط، به صرفه اقتصادی، سرعت درانتقال داده‌ها و ... اشاره کرد و گفت: دوربین‌های ثابت عکسبرداری محدودیت‌های ارتباطی و زیرساختی سامانه‌های فیلمبرداری برخط رانداشته و قادر به ارسال داده‌ها (دیتاها) از طریق شبکه تلفن همراه می‌باشند.

سالاری با اشاره به کم مصرف بودن دوربین‌های ثابت عکسبرداری افزود: جهت تامین برق مورد نیاز این نوع سامانه‌ها می‌توان از سلول‌های خورشیدی استفاده کرد.
وی درخصوص دیگر ویژگی‌های سامانه‌های ثابت عکسبرداری به قابلیت تردد شماری آنها اشاره کرد و گفت: سنجش دما ومیزان رطوبت هوا از دیگر ویژگی‌های فنی دوربین‌های ثابت عکسبرداری جاده‌ای است.

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصارزدایی می‌شود
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • رتبه دوم قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • انحصارزدایی از بازار اجاره نویسی با اعطای حق انتخاب به مردم
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم
  • تجهیز ۲ هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری به آبیاری نوین
  • قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت