Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@04:22:32 GMT

زمان قرعه کشی مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۴۶۴۶

زمان قرعه کشی مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

روزنامه اوطن قطر در گزارشی از تصمیم کنفدراسیون آسیا مبنی بر زمان بندی قرعه کشی مراحل حذفی رونمایی کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل روزنامه الوطن قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۸ سپتامبر (۷ مهر) قرعه‌کشی دیدارهای مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان در منطقه غرب را در دوحه برگزار خواهد کرد. این قرعه کشی در پایان دیدارهای مراحل گروهی لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد که به صورت تجمیعی در سه ورزشگاه قطر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد تا از شهریور ماه دیدارهای معوقه لیگ قهرمانان را به صورت تجمیعی در قطر برگزار کند. این رقابت‌ها از ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸) به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شدند.


پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهر خودرو نماینده‌های ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هستند.

منبع: ورزش سه

کد خبر 439160

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس سپاهان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کرمی با اعلام تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان گفت: تعداد کل ثبت نامی های شهرستان ده هزار و بیست و دو نفر بود که چهار هزار ششصد و شصت و شش نفر تأیید نهایی شدند و تعداد متقاضیان نهایی نیز چهار هزار و ششصد چهل نفر است که در قالب گروه ساخت و مشارکتی اقدام به ساخت مسکن می‌کنند

وی در ادامه با بیان اینکه در مرحله اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن ۱۰۸۰ واحد در نظر گرفته شده گفت: در مراسم قرعه کشی که با حضور نماینده‌های گروه ساخت انجام شد مکان زمین متقاضیان به آنها اعلام گردید که بلافاصله ساخت مسکن آغاز خواهد شد.

کرمی در ادامه تصریح کرد: در شهرهای آجین و پالیز هم بیست و شش نفر متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام خود را تکمیل کردند که به همه ثبت نامی ها در این دو شهر یک قطعه زمین اهدا می‌گردد.

وی در پایان تاکید کرد: متقاضیان تا تاریخ سی و یک فروردین فرصت داشتند تکمیل وجه خود را انجام دهند و کسانی که مبلغ مورد نظر را واریز نکردند حذف و نفرات جایگزین معرفی شدند.

کد خبر 6087075

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • فیلم/ قرعه‌کشی زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم مجلس
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا