Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد سقز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امتحانات پایانی ترم تابستان ۹۹-۹۸ این واحد از یکم تا ششم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد سقز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلاس‌های آموزشی ترم تابستان ۹۹-۹۸ این دانشگاه ۳۰ مردادماه پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این اطلاعیه، امتحانات پایانی ترم تابستان ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد سقز از یکم شهریورماه برگزار می‌شود.
همچنین، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد سقز پایان برگزاری این آزمون‌ها را ششم شهریورماه اعلام کرد.   بیشتر بخوانید: امتحانات پایانی ترم تابستان دانشگاه آزاد هرمزگان از اول تا ششم شهریور برگزار می‌شود جزئیات زمان و شیوه برگزاری ترم تابستان دانشگاه ایلام اعلام شد
لازم به ذکر است، این آزمون‌ها همچون کلاس‌های آموزشی این ترم تحصیلی به صورت آنلاین و مجازی برگزار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد سقز ترم تابستان آموزش مجازی دانشگاه آزاد سقز برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی

عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشگاه‌هایی که بتواند شرایط استاندارد مانند فضای فیزیکی و تعاملات بین المللی آن، رتبه دانشگاهی را ایجاد کند به آن مرکز مجوز تاسیس پردیس بین المللی داده خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه‌های سطح یک کشور بین یک تا چند پردیس بین‌المللی دارند. نحوه جذب دانشجوی ایرانی در پردیس‌های بین‌المللی از طریق سازمان سنجش و با شرایط خاص انجام می‌شود.  

معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: در حال حاضر  پردیس‌ها‌ی بین‌المللی  به ازای هر ۴ دانشجوی خارجی توانسته یک دانشجوی ایرانی را پذیرش کنند.

عمو عابدینی ادامه داد: دانشجویان خارجی در بدو ورود به کشور زبان فارسی به آنها آموزش داده می‌شود و تدریس به زبان انگلیسی محدودیت شورای عالی گسترش را در پی دارد.

معاون آموزشی وزارت علوم  اضافه کرد: دانشگاه‌های سطح دو به شرط داشتن شرایط مدنظر مجوز داشتن پردیس بین الملل را خواهند داشت.

وی افزود: برنامه ریزی شده است تا دانشکده علوم و فنون راهبردی برای ایران باشد. وزارت علوم تاکید زیادی بر نخبه پروری داشته  و در صورت تحصیل در مقطع دکترا، بورسیه خواهند شد.

عمو عابدینی گفت: شیوه نامه‌های دیپلماسی علمی تدوین شده است تا نوع ارتباط دانشجویان کشورمان  با سایر مراکز آموزش عالی دنیا، مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی
  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • چگونه در ماه رمضان در امتحانات موفق شویم؟
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان