Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:40:44 GMT

اتوبان تبریز-سهند کی زیر بار ترافیکی می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۴۹۸۷

اتوبان تبریز-سهند کی زیر بار ترافیکی می‌رود؟

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - مدیرعامل عمران شهر جدید سهند و مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی در مورد آخرین وضعیت اتوبان تبریز-سهند توضیح دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اروجعلی علیزاده در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان، با اشاره به اینکه ترددهای درون شهری و برون شهری در اتوبان شهید کسایی تبریز اشباع شده است اظهار داشت: در این اتوبان روزانه 125 هزار تردد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از اینکه اغلب خروجی های اتوبان شهید کسایی به مناطق تبریز، مسیل است که ممکن است مشکلاتی را در آینده بوجود آورد، گفت: فقط خروجی شهرک شهید یاغچیان و دیزل آباد به صورت اصولی است و باید بقیه موارد اصلاح شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل آذربایجان شرقی، اتصال آزادراه تبریز-سهند به خروجی لاله در اتوبان شهید کسایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید تقاطع اصولی این نقطه با سرعت ایجاد شود تا در زمان بهره برداری گره ترافیکی نداشته باشیم.

آذربایجان شرقی| شهر جدید سهند ظرفیت احداث 16200 مسکن جدید را دارد‌سهمیه آذربایجان شرقی از طرح اقدام ملی مسکن 41 هزار واحد است / ساخت 16 هزار واحد در شهر ‌سهند ‌استاندار آذربایجان شرقی: اگر بزرگراه تبریز ـ سهند در موعد مقرر به اتمام نرسد‌ کارشکنان را به مردم معرفی می‌کنم

علیزاده خاطر نشان کرد: آزاد راه تبریز-سهند 6 خطه و اتوبان شهید کسایی 5 خطه است که باید افزایش بار ترافیکی کسایی در آینده بر اساس ظرفیت آن تعریف شود تا دچار چالش نشویم.

وی با تاکید بر اینکه با تردد 125 هزار خودرو در شبانه روز اولویت‌دار تر از کسایی در استان نداریم، افزود: با تقسیم کار بین شهرداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفت تا کارها برای ایمن سازی کسایی سرعت بیشتری بگیرد اما نیازمند جابجایی درختان وسط اتوبان هستیم و باید با رعایت اصول لازم، این درختان به محل دیگری منتقل شود تا کارها پیگیری شود.

سید عباس مصطفوی، مدیرعامل عمران شهر جدید سهند، هم در این جلسه از روند نهایی تکمیل اتوبان تبریز-سهند خبر داد و افزود: با تاکید استاندار آذربایجان شرقی، تا پایان شهریور تردد در این مسیر آغاز می‌شود و نواقص باقیمانده به تدریج توسط سرمایه‌گذار تکمیل و تحویل خواهد شد.

در این جلسه در مورد خروجی شهرک صنعتی شهید مدنی به آزادراه تبریز-سهند، وضعیت تصادفات جاده‌ای و نحوه استفاده بهره‌برداران معادن از جاده‌ها و تامین سهم معادن در توسعه زیرساخت نقاط بهره‌برداری بررسی شد.

انتهای پیام/111/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT7 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۲ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۳ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: شرایط جمعیتی در ایران "نامطلوب" شد / مجلس ‌طرح "خانواده و جمعیت" را تصویب می‌کند ۴ ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف امسال به پایان می‌رسد ۵ سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ــ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم ۶ تولیت آستان قدس رضوی‌: در شهر منتسب به حضرت رضا (ع) نباید خبری از ‌بی‌خانمانی، بیکاری و طلاق ‌باشد‌ ۷ برمودای مشکلات پیش‌روی گلخانه‌داران/ هزینه احداث گلخانه سه برابر شد ۸ دستگیری سارق کودک‌ربا در گیلان؛ حال عمومی کودک خوب است مهمترین اخبار استانها آیت‌الله علم‌الهدی: نیروهای مسلح به فعالیت ‌جریان‌های سیاسی ‌آسیب‌رسان به انقلاب بی‌تفاوت نباشند /انتقاد از ‌خیانت برخی‌ها‌ در حوزه "مسکن و معیشت" گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد روایت آزاده کرمانی از لحظه ورود به ایران / حاج قاسم در بازگشت همه آزادگان ‌به استقبال ‌می‌رفت گزارش|بازسازی؛ حیاتی تازه که در کالبد بافت فرسوده اردبیل ایجاد می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت عراق|پیام مسعود بارزانی به مصطفی الکاظمی/ تأکید بر لزوم توافق اربیل ــ بغداد نامه ۱۵۹ نماینده به قالیباف برای پیگیری اصلاح سازوکار اداره شورای عالی اقتصادی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتوبان شهید کسایی آذربایجان شرقی تبریز سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جبارعلی ذاکری در جلسه کمیته سلامت و ایمنی ترافیک استان افزود: با افزایش داده‌های به دست آمده از این طرح بدون شک خواهیم توانست در موضوع مدیریت ایمنی ترافیک در سطح استان تصمیمات علمی و تخصصی‌تر اتخاذ کنیم.

وی بر مشارکت و همکاری‌های بین آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری تبریز، مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و سایر سازمان‌های مرتبط در اجرای این طرح مهم تاکید و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مدت محدود توانسته است در طرح غربالگری رانندگان پرخطر موفق عمل کند، بر این اساس انتظار داریم اجرای طرح یاد شده ضمن تداوم مستمر در استان انجام شود.

ذاکری موضوع ترافیک در کلانشهر تبریز به خصوص در اطراف برخی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از جمله بیمارستان امام رضا(علیه السلام)، شهید مدنی و بهبود را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: انتظار داریم شهرداری تبریز، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در مسیر‌های پر ترافیکی که بیمارستان‌ها و مدارس واقع شده است، با همکاری و تعامل دست به دست هم دهند تا شاهد کاهش ترافیک در این مسیر‌ها باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه با اشاره به اهتمام ویژه این دانشگاه بر کاهش حوادث ترافیکی از مسیر‌های علمی اظهار کرد: از زمان اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر ۱۳۸ راننده پرخطر در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفتند و از آغاز سال جاری تا به امروز ۲۰ نفر در این طرح بررسی شدند.

بهمن نقی پور افزود: در اجرای این طرح تمام ملاحظات علمی و آموزش‌های مورد نیاز لحاظ شده است و دانشگاه علوم پزشکی تبریز بدون شک تداوم این طرح را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی شناسایی رانندگان پرخطر را عامل مهمی در کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در کشور دانست و افزود: بر همین اساس و با هماهنگی دادستانی مرکز استان و پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی این طرح به عنوان پایلوت کشوری از دی ماه آغاز شده است که هدف اصلی از اجرای آن در مرحله اول شناساسی رانندگان پرخطر و سپس معرفی آنها به کلینیک سلامت و ایمنی ترافیک در تبریز است.

نقی پور انجام معاینات سلامت جسمی و روانی توسط متخصصان و شرکت در دوره‌های آموزشی و برگزاری آزمون را مراحل بعدی غربالگری رانندگان پرخطر دانست و ادامه داد متاسفانه آمار‌های مربوط به مرگ ناشی از تلفات رانندگی در کشور و استان روبه افزایش است که یکی از دلایل اصلی آن مربوط به رانندگی‌های پرخطر است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز