Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:09:26 GMT

آغاز مجدد پروازهای ترکیش ایر به ایران از ۱۰ شهریور ماه

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۵۵۲۴

آغاز مجدد پروازهای ترکیش ایر به ایران از ۱۰ شهریور ماه

‍‍‍‍‍‍

شرکت هواپیمایی ترکیه اعلام کرد که از ۱۰ شهریور ماه پروازهای خود به ایران را با پرواز به شهرهای تهران، تبریز، مشهد و شیراز از سر می‌گیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هواپیمایی ملی ترکیه که به دلیل شیوع کرونا فعالیت های خود را محدود کرده بود با انتشار برنامه پروازی خود که از 10 شهریور ماه انجام می گیرد، از آغاز پروازهایش به ایران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه های این شرکت از اول ماه سپتامبر(10 شهریور ماه) پروازهای این شرکت به ایران در شهرهای تهران، شیراز، تبریز و مشهد از سر گرفته خواهد شد.

در اسفند ماه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در ایران، ترکیه مرزهای زمینی و هوایی خود با ایران را بست، چند ماه بعد این مرزها به تدریج بازگشایی شد اما محدود به ترانزیت کالا بود. طی روزهای اخیر موضوع گشایش مرزهای زمینی و هوایی به روی مسافران دوباره مطرح شده است.

سفر زمینی ایرانیان مقیم ترکیه بدون محدودیت امکانپذیر شد

در همین خصوص کنسولگری ایران در ارزروم روز جمعه اعلام کرد که ایرانیانی که اقامت ترکیه را دارند می توانند از طریق زمینی به این کشور سفر کنند.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,95,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ترکیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ برادر ۷۱ ساله ترامپ فوت کرد ۲ ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم/ هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم ۳ پس لرزه‌های سازش امارات با رژیم صهیونیستی؛ نوبت به «مغرب» رسیده است ۴ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تارومار شدیم ۵ پیام توئیتری وزارت امور خارجه روسیه برای شخص ترامپ ۶ روسیه: برگزاری نشست سران درباره ایران نباید به تأخیر بیفتد ۷ سفیر فلسطین امارات را ترک کرد ۸ سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه شد مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه|تحلیلگر آمریکایی: توافق امارات-اسرائیل، اعتراف با صدای بلند به خیانت است ظریف: آمریکا می‌داند مکانیزم ماشه غیرقانونی است سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه شد اتحادیه اروپا: آمریکا حق استفاده از مکانیزم ماشه را ندارد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد اتحادیه اروپا: آمریکا حق استفاده از مکانیزم ماشه را ندارد مصاحبه|تحلیلگر آمریکایی: توافق امارات-اسرائیل، اعتراف با صدای بلند به خیانت است سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم گزارش تاریخ|"شکنجه" و "جاسوسی"؛ اقدام منافقین علیه هموطنان خود در زندان‌های بعثی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه شهریور ماه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد

رئیس جمهور ونزوئلا در دیدار هیئتی از ایران  اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "نیکلاس مادورو"، رئیس دولت ونزوئلا بعدازظهر روز دوشنبه از هیئتی از جمهوری اسلامی ایران به ریاست آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (عج) جمهوری اسلامی ایران که به منظور تقویت روابط راهبردی بین دو کشور به ونزوئلا سفر کرده، استقبال کرد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در این دیدار اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد.

اشاره او به مذاکراتی است که توسط قطر در سپتامبر 2023 انجام که منجر به مبادله زندانیان شد و در آن 10 آمریکایی و 18 ونزوئلایی آزاد شدند و ونزوئلا گفت که واشنگتن همچنین به پایان تحریم‌ها در صورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 2024 رای داده است.

مقامات آمریکایی اخیراً اعلام کردند که دولت بایدن تحریم‌ها را مجدداً علیه ونزوئلا اعمال خواهد کرد و مدعی شدند که دولت مادورو از "انتخابات فراگیر و رقابتی" حمایت نکرده است.

آمریکا و ونزوئلا تبادل زندانی انجام دادندایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان