Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@03:12:12 GMT

غیبت بیرانوند در ترکیب آنتورپ

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۶۰۱۲

به گزارش ورزش سه، تیم رویال آنتورپ که در نقل و انتقالات تابستانی علیرضا بیرانوند را به خدمت گرفته، از ساعت ۱۶ امروز در یکی از مسابقات هفته دوم فصل جدید ژوپیر لیگ در استادیوم یان بریدل به مصاف سرکل بروژ خواهد رفت.

علیرضا بیرانوند که در نخستین مسابقه فصل به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات رویال آنتورپ و عدم آمادگی در فهرست دیدار با رویال ماسکرون قرار نگرفته بود، امروز مقابل سرکل بروژ برای نخستین بار در لیست تیمش حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی آنتورپ که در یک هفته اخیر تمرینات جدی را پشت سر گذاشته بود، امروز در ترکیب تیمش مقابل سرکل بروژ قرار نگرفته و کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

ژان بوته فرانسوی که همانند بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی به رویال آنتورپ اضافه شده و هفته گذشته نیز در ترکیب این تیم بود، امروز هم جزو ۱۱ بازیکن اصلی دیدار با سرکل بروژ است.

یاران بیرانوند که سال گذشته به قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کردند و سهمیه حضور در لیگ اروپا را گرفتند، در هفته نخست فصل ۲۱-۲۰۲۰ ژوپیر لیگ بلژیک به تساوی یک بر یک مقابل رویال ماسکرون رسیدند.

منبع: الف

کلیدواژه: سرکل بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز؛ اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر صنعت نفت آبادان را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید؛ هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227605 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز
  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان