Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بنیاد اجتماعی احسان گفت: در این پویش ۵ هزار سری جهیزیه در سراسر کشور توزیع می شود که سهم استان کرمان ۱۶۰ سری است و توسط ستاد اجرایی فرمان امام به زوج های محروم اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حمید مردانیان یکشنبه (26 مرداد) در مراسم اهدای جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در قالب «پویش ملی احسانه» که با حضور امام جمعه کرمان و جمعی از مسئولین استان در بیت الزهرا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد؛ گفت: با شروع عید غدیر به نوعی این سهمیه در استان ها در نظر گرفته شد و امروز به استان کرمان آمدیم و 160سری جهیزیه اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به زوج های محروم که به وسیله عزیزان ما در گروه های جهادی و بعضاً ائمه جمعه شناسایی شدند و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مرکز کرمان اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده بنیاد اجتماعی احسان بیان کرد: چند وقت پیش جشن دوازدهم اهدای جهیزیه به زوج ها را داشتیم و با اهدای این 5 هزار سری که جمعاً 17 هزار سری خواهد شد تا قبل از پایان سال ۹۹، جشن هفدهمین سری اهدا جهیزیه را خواهیم داشت.

 

 

وی ادامه داد: این 5 هزار سری جهیزیه در سراسر کشور است که سهم استان کرمان 160 سری است که بخشی از هزینه این جهیزیه ها برگرفته از کمک های مردم خداجو و بیشتر آن را خود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد احسان که وابسته به ستاد اجرایی است، مشارکت و مدیریت می کنند.

 

 

مردانیان اظهار داشت: کسانی که تمایل دارند در این امر مقدس مشارکت داشته باشند، می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #14*4030*، به مقدار نیازی که می توانند در این امر مشارکت کنند.

 

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه فکر نمی کردم در این مکان بسیار مقدس توفیق حضور پیدا کنم، خاطر نشان کرد: سوال این است که چه شد حاج قاسم توانست اینگونه بر قلب تمام آزادی خواهان، ملل مظلوم و پاک سیرت جهان حکومت و نفوذ کند؟ آیا می توان حاج قاسم سلیمانی را با کسانی که در اساطیر تاریخ آمده اند، مقایسه کرد؟ و آیا تاریخ می تواند دوباره چنین انسان هایی را متولد کند؟ امیدواریم حاج قاسم کمک کند تا همانطور که شایسته و لازم است، بتوانیم به نحو احسن خادم و خدمتگذار باشیم.

 

 

نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد ویژه احسان ادامه داد: این ۵ هزار بسته جهیزیه که قرار است تا انتهای سال ۹۹ به زوج های نیازمند در اکثر نقاط کشور اهدا شود؛ از طرفی سرور و شادی و از طرفی تأسف دارد؛ شادی و شعف و سرور از این جهت که می تواند خدمتی باشد و تأسف از اینکه اعلام آمارها و عددهای این چنینی خوشایند نیست؛ مگر ما در این کشور پهناور چه چیز به لحاظ ذخایر کم داریم؟ متاسفانه اتفاقاتی در گذشته دور افتاده است که اثر آن را الان داریم می بینیم.

وی گفت: کمتر از 2 قرن پیش، یکسری از استثمارگران وقتی ذخایر این مملکت را غارت می کردند می گفتند ما داریم به شما خدمت می کنیم؛ استعمار به لحاظ لغوی واژه درست و با برکت است و از مرمت و آبادانی می آید اما استعماری که استثمار بشود زشت و زننده است و این اتفاق افتاد؛ متأسفانه قبل از انقلاب بحرین را از ایران بخشیدند و اگر بحرین هنوز جزو ایران بود اکنون 50 درصد خلیج فارس متعلق به ایران بود و این دسیسه و تفرقه کار استثمارگران بود.

 

 

مردانیان با بیان اینکه امام (ره) به دنبال بیداری ملت ها بود، در خصوص عملکرد بنیاد احسان، اظهار داشت: حدود 2 سال است که بنیاد اجتماعی احسان متولد شد و در این مدت کوتاه خدمات بسیاری در عرصه محرومیت زدایی انجام داد؛ یک بعد بسیار مهم در حوزه بهداشت و درمان است که الان در حوزه زوج های نابارور قریب ۴ هزار زوج تحت پوشش این بنیاد قرار دارند و حدود ۶۰۰ کودک متولد شده است.

 

 

وی در ادامه اظهار داشت: قریب 3 هزار کاشت حلزون گوش توسط این بنیاد پوشش داده شده و قریب 20 هزار ایتام را در کشور تحت پوشش داریم و در ایام کرونا حدود 16 کانتینر سیار داشتیم که اطباء متخصص در روزهای کرونایی قریب به 120 هزار ویزیت رایگان در مناطق محروم انجام دادند و سامانه 4030 نیز قریب به 14 میلیون تماس تلفنی را پاسخ داد.

 

 

نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد ویژه احسان ادامه داد: در حوزه خدمات اجتماعی، در روز عید غدیر قریب ۵ میلیون اطعام در سطح کشور داشتیم که با همکاری و همراهی 3 هزار و 500 گروه جهادی انجام پذیرفت و برای اولین بار در مناطق اهل سنت توانستیم توزیع غذا را داشته باشیم که حرکت بزرگ و ارزشمندی بود.

 

وی خاطر نشان کرد: در سیل های سال گذشته در کشور قریب به 32 هزار پک لوازم خانگی و حدود 10 هزار دام در میان عشایر آسیب دیده از سیل توزیع کردیم و در این سه ماه اخیر، در دو مرحله توزیع ۲ میلیون بسته بهداشتی و ضدعفونی را داشتیم و بیش از یک میلیون پک مواد غذایی و در روزهای پیش رو توزیع یک میلیون بسته لوازم التحریر در پویش مشق احسان داریم.

 

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره اهدا جهیزیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سری جهیزیه زوج ها هزار سری حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی که روز پنجشنبه و با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر، اکبر گنجه معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار این شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد، ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

در این مراسم که رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران ادارات نیز حضور داشتند، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: در سال گذشته کمیته امداد امام (ره) در استان تهران بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه تقدیم نوعروسان کرده که ارزش مجموع آن‌ها ۲۳ میلیارد تومان است و این اقدام خداپسندانه در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

حمید صمیمی افزود: در اسلامشهر نیز امروز ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود که شامل تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز، یخچال و جاروبرقی است.

در ادامه این مراسم حسن محمدی مهینی، رئیس کمیته امداد اسلامشهر نیز به ارائه توضیحاتی درباره آماده سازی این جهیزیه‌ها پرداخت.

کد خبر 6082125

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی