Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:29:42 GMT

چهار مبارزه علی اکبری در وان چمپیونشیپ

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۶۰۳۷

چهار مبارزه علی اکبری در وان چمپیونشیپ

فایتر سنگین وزن ایرانی بعد از مدت ها دوری از میادین به زودی مبارزه های خود را در سازمان "وان چمپیونشیپ" از سر می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، امیر علی اکبری که در سال های اخیر در چند سازمان در کشورهای ژاپن و روسیه درخشیده بود، قراردادی را برای پیوستن به UFC امضا کرد، اما برخی مشکلات از جمله تحریم ها اجازه ورود فایتر ایرانی به معتبرترین سازمان MMA را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا مدتی است که علی اکبری با عبدالعزیز، یکی از مدیربرنامه های مطرح در سطح جهان همکاری می کند؛ کسی که ایجنت حبیب ماگمدوف هم محسوب می شود. فایتر سنگین وزن ایرانی بعد از همکاری با عبدالعزیز با سازمان "وان چمپیونشیپ" در سنگاپور قرارداد امضا کرده و به زودی مبارزات خود را در این سازمان از سر می گیرد.


قرار است علی‌اکبری در مدت زمان یک سال و نیم، چهار مبارزه برای این سازمان انجام دهد و اگر به کمربند قهرمانی دست پیدا کرد، چهار مبارزه دیگر در یکسال برایش در نظر گرفته خواهد شد.


9 آبان به عنوان زمان اولین مبارزه امیر علی اکبری تعیین شده و اگر تغییری در آن ایجاد نشود، در این روز فایتر ایرانی بعد از یک دوری طولانی مدت بار دیگر در قفس به مبارزه می پردازد.

امیر علی اکبری یو اف سی رزمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر علی اکبری یو اف سی رزمی علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام «محمدجواد حاج علی‌اکبری» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: به سلحشوران ارتش و همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را تبریک می‌گویم و تبریک مضاعف به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوبی، بیان کرد: بارش‌های اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور خسارت‌هایی را به بار آورد، از این رو لازم است از اقدام به موقع و فوری ستاد بحران و شخص وزیر تشکر کنیم. از مسئولان توقع داریم که با بررسی دقیق‌تر و آینده‌نگری از خسارت‌های بارش در این مناطق برای روز‌های آتی کاسته شود.

خطیب نماز جمعه تهران درباره عملیات «وعده صادق»، افزود: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ متوازن و یک واکنش حداقلی بود. این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود/ تمجید از پیوند بی‌نظیر دیپلماسی و میدان
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود/پیوند دیپلماسی و میدان در عملیات تنبیهی ما بی‌نظیر بود
  • علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان الاقصای ایرانی بود / هیچ چیز برای امروز ما حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود/ تأکید بر پیوند دیپلماسی و میدان
  • خطیب نماز جمعه تهران: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود | این عملیات از نظر  مقیاس در حد فتح خرمشهر بود
  • عملیات وعده صادق یک طوفان‌ الاقصی ایرانی بود
  • حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت