Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مالی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز ابی‌ پوشان غایب بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی یک بر یک مقابل پیکان از ساعت 15:45 امروز (شنبه) در سالن وزنه برگزار شد.

* محمد دانشگر، مدافع استقلال که از سوی فرهاد مجیدی به دلیل انتشار پستی در صفحه مجازی اخراج شد، در تمرین حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مجیدی پیش از شروع تمرین، دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد. سرمربی استقلال با توجه به اتفاق رخ داده برای دانشگر، به سایر بازیکنان گفت که کسی نباید برای تیم حاشیه ایجاد کند.

* شیخ دیاباته در تمرین امروز غایب بود.‌

* بازیکنان اصلی پس از پایان کارشان راهی سونا و استخر شدند.

ادامه حاشیه‌‌های عجیب مدافع استقلالمشکلات مسئول تدارکات استقلال برای حضور در تمرینات/ مجیدی از چه چیزی ناراحت است؟

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرهاد مجیدی استقلال بیشتر بخوانید... مدد جباری: بعد از ۳۰ سال آبروی مرا بردند/ آقای مجیدی! مشکل من چیست؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدد جباری: بعد از ۳۰ سال آبروی مرا بردند/ آقای مجیدی! مشکل من چیست؟ واژه های کاربردی مرتبط فرهاد مجیدی استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ نخستین حضور بیرانوند در فهرست آنتورپ + عکس ۲ مجیدی: دانشگر حق حضور در تمرینات را ندارد/ او به هر تیمی که می‌خواهد، برود ۳ جلسه حاج‌صفی با زنوزی برای جدایی از تراکتور ۴ آذری: باید به لجن کشیده شدن فوتبال بیشتر فکر کنیم/ خورشیدی در رویای قضاوت مجدد دربی بود ۵ ادامه حاشیه‌‌های عجیب مدافع استقلال ۶ ذوالفقارنسب: روند نتیجه‌گیری پرسپولیس در خور شأن قهرمان نیست/ این تیم به یک دروازه‌بان شِش‌دانگ نیاز دارد ۷ مدد جباری: بعد از ۳۰ سال آبروی مرا بردند/ آقای مجیدی! مشکل من چیست؟ ۸ صدیقی: خواهران منصوریان از مسیر حفظ شأن خود خارج شدند/ درخواست تجدید نظر به ما نرسیده است مهمترین اخبار ورزشی وکیل برانکو: پیشنهاد رسمی از تراکتور دریافت نکرده‌ایم/ برنامه‌ای برای حضور در ایران نداریم ادامه حاشیه‌‌های عجیب مدافع استقلال آذری: باید به لجن کشیده شدن فوتبال بیشتر فکر کنیم/ خورشیدی در رویای قضاوت مجدد دربی بود مجیدی: دانشگر حق حضور در تمرینات را ندارد/ او به هر تیمی که می‌خواهد، برود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد اتحادیه اروپا: آمریکا حق استفاده از مکانیزم ماشه را ندارد مصاحبه|تحلیلگر آمریکایی: توافق امارات ــ اسرائیل اعتراف با صدای بلند به خیانت است میشل عون: برای کشف حقیقت انفجار بیروت به زمان نیاز داریم/ همه فرضیه‌ها پا برجاست سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی استقلال مدافع استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

به گزارش خبروزشی، بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899617

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص