Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:51:13 GMT

سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه ۲۴۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۶۷۷۲

سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه ۲۴۰ درصد افزایش یافت

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تعداد سرمایه‌گذاری های انجام شده در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه ۲۴۰ درصد افزایش یافته است. - اخبار استانها -

بیژن کردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در پنج ماه ابتدای امسال با وجود شیوع کرونا تعداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان 240 درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار و بهبود فضای کسب و کار در شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد: مساحت واگذاری زمین در این شهرک‌ها نیز در این مدت 170 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه با ایجاد زیرساخت‌های لازم این روند افزایشی است گفت: در پنج ماه امسال 14 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشتند.  

جولان بیکاری در منطقه پرظرفیت خوزستان / ماجرای شهرک صنعتی که به یک باره "معدن" شد + فیلممجوز احداث هشتمین شهرک صنعتی غیردولتی استان اردبیل صادر شدآتش‌سوزی گسترده چند سوله در شهرک صنعتی چهاردانگه + فیلم و تصاویر

وی افزود: پیش‌بینی شده تا پایان سال 55 واحد صنعتی راکد فعال شوند و در شهرک صنعتی زاگرس که تقاضا محور است برنامه‌ریزی شده امسال 280 هکتار زمین به صورت عملیاتی به زمین‌های موجود افزوده شود که سرمایه‌گذاری‌های بزرگتر جذب شود.

کردستانی با اشاره به ضرورت توسعه صنایع کوچک و متوسط عنوان کرد: اکنون صنایع کوچک و متوسط به طور میانگین 92 درصد تعداد و 50 درصد سرمایه‌گذاری صنعتی کشور را به خود اختصاص می‌دهند.

وی با بیان اینکه ایجاد تصفیه‌‌خانه فاضلاب با ظرفیت 100 مترمکعب در روز برای شهرک صنعتی صحنه در حال پیگیری است گفت: طراحی این تصفیه‌خانه انجام و شبکه جمع‌آوری فاضلاب داخل شهرک صنعتی نیز اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار اولیه برآورد شده برای این پروژه 20 میلیارد ریال از منابع ملی است افزود: البته برای احداث خط انتقال تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی صحنه نیز نیازمند تأمین اعتبار برای تملک اراضی هستیم.

انتهای پیام/832/ ع

R41380/P/S6,68/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون صنایع بیشتر بخوانید... هند ۱.۴۶ تریلیون دلار برای تقویت اقتصادش سرمایه‌گذاری می‌کند حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش تولید و اشتغال اولویت‌ برنامه جهش تولید در استان است حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و رونق تولید و اشتغال اولویت مهم دستگاه قضایی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هند ۱.۴۶ تریلیون دلار برای تقویت اقتصادش سرمایه‌گذاری می‌کند حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش تولید و اشتغال اولویت‌ برنامه جهش تولید در استان است حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و رونق تولید و اشتغال اولویت مهم دستگاه قضایی است واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون صنایع پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۲ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۳ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۴ ‌روایت تکان‌دهنده آزاده‌ اصفهانی از ‌‌اردوگاه های رژیم بعث عراق / پذیرایی از اسرا‌ در ‌تونل وحشت / ناگفته‌هایی از سال‌های بی‌قراری + فیلم ۵ آینده آبی خوبی در انتظارِ شرق هرمزگان است/ بهره‌برداری از ۹ پروژه آبرسانی ۶ سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ــ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم ۷ نماد معاملاتی سهام عدالت خراسان شمالی در بورس عرضه می‌شود ۸ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: شرایط جمعیتی در ایران "نامطلوب" شد / مجلس ‌طرح "خانواده و جمعیت" را تصویب می‌کند مهمترین اخبار استانها آیت‌الله علم‌الهدی: نیروهای مسلح به فعالیت ‌جریان‌های سیاسی ‌آسیب‌رسان به انقلاب بی‌تفاوت نباشند /انتقاد از ‌خیانت برخی‌ها‌ در حوزه "مسکن و معیشت" رونمایی از اپلیکیشن «داروفرست» توسط آستان قدس/ بیماران خاص غیرحضوری دارو سفارش دهند گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد روایت آزاده کرمانی از لحظه ورود به ایران / حاج قاسم در بازگشت همه آزادگان ‌به استقبال ‌می‌رفت مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد اتحادیه اروپا: آمریکا حق استفاده از مکانیزم ماشه را ندارد مصاحبه|تحلیلگر آمریکایی: توافق امارات ــ اسرائیل اعتراف با صدای بلند به خیانت است میشل عون: برای کشف حقیقت انفجار بیروت به زمان نیاز داریم/ همه فرضیه‌ها پا برجاست سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون صنایع کمیسیون صنایع شهرک های صنعتی استان کرمانشاه شهرک های صنعتی استان تولید و اشتغال اولویت سرمایه گذاری سرمایه گذاری درصد افزایش شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان صنعتی در مازندران گفت : دستگاه دی اکسید کربن ساز ، از دود خروجی بویلر های حرارتی برای تولید و تزریق گاز دی اکسید کربن به گلخانه ها استفاده می کند.


حسین زاده افزود :هر سه نوع دستگاههای دی اکسید کربن سازبومی سازی شده این واحد صنعتی ، برای گلخانه ای صنعتی ،نیمه صنعتی و نیز گلخانه هایی در مقیاس کوچک قابل استفاده است.

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت صنعتی دانش بنیان دابو صنعت ، با اشاره به اینکه استفاده از این دستگاه تولید محصولات گلخانه ای به ویژه سبزی و صیفی را تا 40 درصد افزایش می دهد ،قیمت تمام شده محصول بومی سازی شده را نیز 50 درصد ارزانتر از نمونه های مشابه خارجی عنوان کرد.

ازدستگاههای دی اکسید کربن ساز در گلخانه ها برای افزایش فتوسنتز به منظور تقویت ریشه زایی ،جوانه زنی ،گلدهی ومیوه دهی گیاهان استفاده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • تردید‌های تداوم رشد