Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل طیبی گفت: براساس نظریه نهایی کارشناسان اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی جزیره کیش و کارشناسان دعوت شده از شهرداری تهران، علت آتش سوزی بازار پردیس یک اتصالی سیم برق اعلام شد.

وی ادامه داد: آتش سوزی غیر عمد تشخیص داده شد و محل دقیق شروع حریق درحال بررسی است و در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در خصوص برآورد خسارت بازار پردیس یک گفت: ۲۵ تا ۳۰ درصد خسارت به بازار وارد آمده است و این قسمت تخریب و نوسازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طیبی افزود: باتوجه به حدود ۷۰ درصد باقی مانده از ساختمان بازار و با توجه به قدمت سازه که از سال ۷۱ بنا شده است، پس از کنترل سازه براساس آیین نامه‌های جدید و اصلاحات احتمالی مورد نیاز قابل بهره برداری خواهد بود. همچنین بازار نیازمند تامین الزامات آتش نشانی شامل اعلام و اطفای حریق است

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اتصال کابل برق پارسی خبر خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران