Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@19:08:45 GMT

سعید معروف یک سال بدون تیم می‌ماند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۶۸۷۲

سعید معروف یک سال بدون تیم می‌ماند؟

 به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ سعید معروف که در یک سال و نیم اخیر فقط در بازی های ملی حاضر شده و وضعیت باشگاهی او به خاطر قرارداد با تیم بایک موتور چین نامشخص پیش رفته، برای فصل جدید هم هنوز تصمیم خود را نگرفته است.


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که به خاطر شیوع ویروس کرونا نتوانست برای بایک موتور چین بازی کند، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر ایران و همچنین سایر لیگ های معتبر دنیا، همچنان سکوت کرده و تیم جدید باشگاهی اش را معرفی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یک ماه اخیر آندره آناستازی، سرمربی تیم ورشوی لهستان چند باری برای جذب سعید معروف ابراز علاقه کرده، اما او هم بحران مالی ناشی از کرونا را دلیلی برای توقف مذاکرات با این بازیکن عنوان کرده است. آناستازی که تیمش جزو مدعیان فصل جدید پلاس لیگا است، در این باره می گوید: «من می‌دانم که برخی رسانه‌ها در مورد حضور معروف در تیم ما، مطالبی نوشتند ولی حقیقت این است که بعد از شیوع کرونا، باید سیاست‌های تیم را تغییر می‌دادیم. حامیان مالی تیم‌ها دچار تغییر و افت منابع شدند ولی ما خوش‌شانس بودیم که یک اسپانسر بزرگ داشتیم. با این حال ما مشکلاتی در مورد بودجه تیم داشتیم و به همین دلیل، تیم را با حضور بازیکنان جوان لهستانی بستیم. ما یک پاسور ملی‌پوش اسپانیایی را هم جذب کردیم که البته به شهرت سعید معروف نیست اما کیفیت خوبی دارد. بعضی اوقات، شما توانایی جذب بازیکنان لیست مورد نظر خود را ندارید.»


با این اظهارات آناستازی به نظر می رسد پروژه انتقال معروف به ورشو هم قطعا به بن بست خورده است. باید دید در حالی که کشورهای مطرح اروپایی تقریبا ترکیب خود را برای فصل جدید مشخص کرده اند و فرصت نقل و انتقالات در لیگ ایران هم به پایان رسیده، پاسور تیم ملی ایران چه تصمیمی برای آینده خود می گیرد.


با توجه به در پیش بودن المپیک توکیو نگرانی های زیادی پیرامون بالا بودن آمادگی معروف برای رقابت های سال آینده ملی وجود دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سعید معروف والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

کد خبر 6088382 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی (فیلم)
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • حسین طیبی و گل معروف به لیانگشان پویی که جهانی شد (فیلم)
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد