Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال باید همان روزی جلوی دانشگر می ایستاد که در شادی گلش ژست مبارز ایرلندی، کانر مک گرگور را تقلید کرد. قرار نبود حتما استقلال برای آرام کردن او یک حبیب ماگمدوف داشته باشد؛ یک مدیر برای ادب کردن دانشگر و جلوگیری از اتفاق امروز کفایت می کرد!

روزی که محمد دانشگر و داریوش شجاعیان به پیشنهاد دانشگر، بعد از گل داریوش، ژست کانر مک گرگور در قفس را تقلید کردند و به گفته خودشان، لاتی گوشه زمین راه رفتند و به قول بچه های ته خط، لاتی شان را پر کردند، یکی از پیشکسوتان محبوب استقلال در تماس با خبرنگاری که سالهاست در حوزه اخبار استقلال، می نویسد و خبر تهیه می کند، تماس گرفت و با عصبانیت گفت: یعنی یک نفر در آن باشگاه نیست که جلوی رفتار این بچه ها را بگیرد؟ این پسر نمی داند پیراهن چه تیمی را پوشیده، یعنی در باشگاه هم یک نفر نیست که به او بگوید این جا استقلال است، چاله میدان نیست!

فرهاد در رختکن سر دانشگر فریاد کشید؟

به گزارش طرفداری، محمد دانشگر با استوری نیمه شب، چوب خط خودش را پر کرد و فرهاد مجیدی هم که همین چند روز پیش او را بخشیده بود، این بار حکم به اخراج دائمی اش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره دلیل دلخوری دانشگر حرف های عجیبی به گوش می رسد؛ یکی می گوید از دست هوادارانی که به صفحه شخصی اش رفتند و فحاشی کردند، شاکی بود، یکی دیگر می گوید چون فرهاد مجیدی در رختکن سرش داد کشید، به هم ریخته بود و حتی دلیل جا ماندنش از اتوبوس تیم هم همین به هم ریختگی بود اما موضوع اصلی، مسیری است که دانشگر را به این طغیان کشاند.

استقلال دانشگر را به مسیر طغیان فرستاد

محمد دانشگر روز اولی که به استقلال آمد طغیانگر نبود. او اگرچه شر و شور خاص خودش را داشت، رپ گوش می داد، به همبازیانش می گفت همخانه خاصی دارد که نمی تواند عکاس و خبرنگاری را به خانه اش راه بدهد، اما اهل ایستادن توی صورت همبازی قدیمی خودش و این داستان ها نبود تا این که بزرگ ترهای تیم، خودشان او را به سمت عصیانگری هل دادند! وقتی به روی حرکات غیرمتعارف او چشم بستند، محمد دانشگر را به مسیری فرستادند که تصور کند راستی راستی کانر مک گرگور ایران است!

مثل پروانه ای در مشت...

استقلال حبیب ماگمدوف نداشت که مک گرگور را ادب کند. (حبیب ماگمدوف، مبارز روس به شکل تحقیر آمیزی مک گرگور را شکست داد) استقلال متاسفانه مدیر هم نداشت که جلوی این جوان بایستد و بگوید پیراهن تیمی را پوشیده ای که میلیون ها هوادار دارد و صدها هزار جوان از رفتارهای تو الگو برداری می کنند. دانشگر بعد از اولین گل خودش برای استقلال هم همین ژست را تکرار کرد و دوباره تماس همان پیشکسوت با خبرنگار تکرار شد؛ این چه مدل شادی کردن است؟ چرا بزرگ ترهای تیم به او چیزی نمی گویند؟ این ها چرا آبروی استقلال را می برند. دنیا ما را با پروانه ای که آندو در جریان بازی با بوریرام آزاد کرد، می شناسد، الان این شادی گل در دنیا پخش می شود و می گویند استقلالی ها مبارز قفس شده اند!

از نجات پروانه تا تقلید از مشتزن

اشاره این پیشکسوت به صحنه ای بود که در جریان بازی استقلال و بوریرام، آندرانیک تیموریان، پروانه یا شاهپرکی که داخل زمین نشسته بود را پرواز داد تا زیر دست و پا له نشود. برای این بازیکن که خودش سال ها در استقلال به عنوان ستاره ای محبوب بازی کرد و شادی گل هایش هم متعارف بود، زور داشت یکی را با پیراهن استقلال ببیند که شادی گل اش تقلید رفتار یک مشتزن مبارز در قفس است.

غیر متعارف مثل دانشگر

رفتارهای غیرمتعارف محمد دانشگر فقط در مدل شادی گلش که تقلید کری خوانی کانر مک گرگور، مبارز ایرلندی است خلاصه نمی شود. او جدا از خالکوبی هایش که تقریبا با بیلبورد نقاشی متحرک استقلال (روزبه چشمی) رقابت می کند، به اشتراک گذاشتن تکست های رپ فارسی و اعتراضی که البته به سلایق و علایق شخصی خودش ربط دارد و سرگرمی بیرون فوتبالش است، گاهی اوقات در تمرین و بازی هم دست به رفتارهای غیر عادی می زند.

دانشگر رفت و برگشت!

بار اول وقتی او را تحریک کردند در اعتراض به مدیریت امیرحسین فتحی و زمین تمرین زمان استراماچونی علیه باشگاه حرف بزند، باید پیش بینی روزی را می کردند که در اعتراض به خودشان هم کاور به زمین بکوبد! بار دوم کاور را جلوی چشم فرهاد مجیدی و در اعتراض به تذکر فنی و منطقی وریا غفوری زمین کوبید و بار سوم هم وقتی بعد از جریمه مالی، به تمرین استقلال برگشت، طوری سرد و طلبکار از مربی تیم عذرخواهی کرد که معذرت خواهی اش بیشتر باعث شکوه و گلایه بازیکنان بزرگ تر تیم شد. استقلال اما به جای تنبیه دانشگر، بلافاصله خبر دلخوری بزرگ ترهای تیم از نحوه عذرخواهی دانشگر را تکذیب کرد تا ناخواسته این مدافع یاغی را به تکرار عصیانگری اش دعوت کند.

حالا هم دانشگر در آخرین شاهکارش، در استوری خود نوشته؛ به خاطر داریوش شجاعیان و روزبه چشمی همین چند بازی را هم برای استقلال انجام داده و بعد از آن درگیری خیال ماندن نداشته است!

شایعه دو دستگی در استقلال

این استوری می تواند سرفصل یک اختلاف تازه در استقلال باشد و این پیام را به اهالی فوتبال منتقل کند که در استقلال دو دستگی وجود دارد؛ یک طرف روزبه چشمی، داریوش شجاعیان و دانشگر و لابد فرشید اسماعیلی که صمیمی ترین رفیق دانشگر در تیم بود و مهدی قائدی که صمیمی ترین دوست داریوش شجاعیان است و طرف دیگر وریا غفوری، علی کریمی، سید حسین حسینی و یکی دو بازیکن دیگر که مدیر برنامه مشترک دارند و همین مدیر برنامه یا ایجنت حلقه اتصال شان شده است. صد البته آنهایی که از داخل استقلال خبر دارند می گویند فرشید و داریوش و روزبه هم دیگر مثل قدیم از دانشگر حمایت نمی کنند چرا که از رفتارهای اخیر او به شدت شاکی هستند. اصل ماجرا این است که حداقل در این مقطع استقلال دچار دو دستگی نیست اما استوری دانشگر این شائبه را ایجاد کرده است.

خداحافظ کانر، در را هم پشت سرت ببند!

اگر چه استقلال یک بازی حساس مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی دارد اما به نظر می رسد عاقلانه ترین تصمیم در خصوص دانشگر همان بود که فرهاد مجیدی گرفت؛ اخراج!

کانر مک گرگور استقلال حالا می تواند روش تازه ای را برای ادامه این راه انتخاب کند. انتخاب با اوست که از مسیر رفته برگردد یا مهر یک یاغی را روی پیشانی خود بزند و عمر فوتبالش را کم کند ولی استقلال از این پس چه روشی در مواجهه با جوانان غیر متعارف خود خواهد داشت؟ آیا استقلال از یک جوان دیگر هم یک ناسازگار می سازد؟ آیا یک نفر پیدا می شود راه درست بازی در استقلال را به این جوان های کم تجربه بیاموزد؟

قربانی بعدی کیست؟

محمد دانشگر با استقلال به آخر خط رسید اما کم نیستند آبی پوشانی که استعداد دانشگر شدن دارند! همین فرشید باقری که امروز به دستور فرهاد مجیدی و به دلیل درگیری دیشب با صالح مصطفوی در اختیار باشگاه قرار گرفته، در ماه های نخست فصل، یک بار در جواب پیامی که جواد زرینچه مدیر وقت تیم استقلال در گروه تلگرامی بازیکنان و مربیان تیم گذاشته بود، با چنان لحن تندی به زرینچه اعتراض کرد که آقا جواد همان لحظه از گروه لفت داد و بعدازظهر هم سر تمرین نرفت و قصد نوشتن استعفایش را داشت.

گویا زرینچه در گروه نوشته بود باشگاه اعلام کرده بازیکنان پیگیر مالیات شان باشند تا بی خبر برای بازی های آسیایی تیم ممنوع الخروج نشوند و باقری جواب داده بود: «خجالت هم نمی کشند، خیلی پول می دهند، دستور پرداخت مالیات هم صادر می کنند، شما پول ما را بدهید!» البته این سوتفاهم با معذرت خواهی فرشید و گذشت زرینچه برطرف شد اما فرشید باقری چند باری در مرز اخراج قرار گرفت، مثل همین امروز که در اختیار باشگاه قرار گرفته است. آیا او قربانی بعدی استقلال است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داریوش شجاعیان کانر مک گرگور محمد دانشگر فرهاد مجیدی شادی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!