Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سری مسابقات هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم گل ریحان البرز در ساعت ۲۰:۰۰ مهمان تیم نیروی زمینی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، از سری مسابقات هفته سی و چهارم لیگ دسته اول ایران تیم گل ریحان البرز در ساعت 20:00 امروز مهمان تیم نیروی زمینی  است.

هادی: به لطف شهرداری تبریز چند سال سابقه بیمه دارم/ لیگ کشتی را راحت‌تر از فوتبال می‌شود برگزار کردژوپیلر لیگ بلژیک| نخستین شکست آنتورپ در روز نیمکت‌نشینی بیرانوندعدم تمایل محبی برای پیوستن به بشیکتاش/ وینگر سپاهان در مسیر لیگ پرتغال

تیم گل ریحان البرز با سرمربیگری میثم منیعی با 12 برد و 14 تساوی و 7 باخت با 50 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ آزادگان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نیروی زمینی با 8  برد و 8  تساوی و 17  باخت  با 32 امتیاز  در رده شانزدهم جدول لیگ دسته اول ایران قرار دارد. در بازی دور رفت تیم گل ریحان توانست با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شود.

تیم گل ریحان البرز در این بازی 15 بازیکن خود را به دلیل جدایی از این تیم در اختیار ندارد.

تیم نیروی زمینی  در هفته  قبل مهمان  تیم فجرسپاسی شیراز بود که با نتیجه چهار بر یک نتیجه را واگذار‌ کرد.

تیم گل ریحان البرز نیز در هفته قبل میزبان تیمه قعر جدولی شهرداری تبریز بود که با نتیجه پنج بر صفر بازی را برد.

این بازی برای این نیروی زمینی از برای بقا‌ در لیگ‌ دسته اول از اهمیت بالایی برخوردار است و با این بازی پرونده تیم‌های سقوط و صعود کننده مشخص می‌شود‌.

پیش از این صعود تیم مس رفسنجان یه لیگ برتر و سقوط شهرداری تبریز لیگ  دسته دوم قطعی شده است.

انتهای پیام/ ز

R7810/P/S6,50/CT1 بیشتر بخوانید... عدم تمایل محبی برای پیوستن به بشیکتاش/ وینگر سپاهان در مسیر لیگ پرتغال موسوی: مقابل قوی‌ترین خط حمله لیگ، عملکرد خوبی داشتیم/ امیدوارم  بازی‌های هفته آخر جوانمردانه باشد رومنیگه: امیدوارم بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان شود و اینتر قهرمان لیگ اروپا/ فلیک از پریشیچ راضی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عدم تمایل محبی برای پیوستن به بشیکتاش/ وینگر سپاهان در مسیر لیگ پرتغال موسوی: مقابل قوی‌ترین خط حمله لیگ، عملکرد خوبی داشتیم/ امیدوارم  بازی‌های هفته آخر جوانمردانه باشد رومنیگه: امیدوارم بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان شود و اینتر قهرمان لیگ اروپا/ فلیک از پریشیچ راضی است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۲ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۳ ‌روایت تکان‌دهنده آزاده‌ اصفهانی از ‌‌اردوگاه های رژیم بعث عراق / پذیرایی از اسرا‌ در ‌تونل وحشت / ناگفته‌هایی از سال‌های بی‌قراری + فیلم ۴ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۵ آینده آبی خوبی در انتظارِ شرق هرمزگان است/ بهره‌برداری از ۹ پروژه آبرسانی ۶ نماد معاملاتی سهام عدالت خراسان شمالی در بورس عرضه می‌شود ۷ سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ــ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم ۸ کشف ۲ محموله قاچاق در کوهدشت/۱۷۰ متهم و محکوم قضایی دستگیر شدند مهمترین اخبار استانها تولیت آستان قدس رضوی‌: در شهر منتسب به حضرت رضا (ع) نباید خبری از ‌بی‌خانمانی، بیکاری و طلاق ‌باشد‌ آیت‌الله علم‌الهدی: نیروهای مسلح به فعالیت ‌جریان‌های سیاسی ‌آسیب‌رسان به انقلاب بی‌تفاوت نباشند /انتقاد از ‌خیانت برخی‌ها‌ در حوزه "مسکن و معیشت" رونمایی از اپلیکیشن «داروفرست» توسط آستان قدس/ بیماران خاص غیرحضوری دارو سفارش دهند گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد امارات کاردار ایران را احضار کرد‎ اتحادیه اروپا: آمریکا حق استفاده از مکانیزم ماشه را ندارد محمود عباس: امارات حق ندارد به نمایندگی از ملت فلسطین حرف بزند فروش اوراق سلف نفتی متوقف شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم گل ریحان البرز تیم نیروی زمینی لیگ دسته اول ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته هجدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس کرمان به سختی مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید، سپاهان میلیمتری طبس را شکست داد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند با برد برابر حریفان خود همچنان سایه به سایه در تعقیب یکدیگر هستند.   صنعت مس کرمان که در خانه از نفت و گاز گچساران پذیرایی می‌کرد به سختی توانست پیروزی را از آن خود کند. گچسارانی‌ها در این بازی عملکرد خیره‌کننده‌ای داشتند و در اکثر دقایق بازی با صدرنشین لیگ پایاپای پیش می‌رفتند و اگر در دو دقیقه پایان بازی نیز بدشانس نبودند، می‌توانستند با یک امتیاز به خانه بازگردند که اینگونه نشد.   در مهمترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر هندبال طلایی پوشان دیار زاینده‌رود مهمان طبس بودند که در ۳۰ دقیقه نخست این دیدار با ارائه نمایشی برتر از تیم میزبان با پیروزی ۱۵ بر ۱۳ به رختکن رفتند. در نیمه دوم نیز برتری شاگردان شهداد مرتجی ادامه یافت و در پایان این سپاهان بود که با حساب ۲۷ بر ۲۶ فاتح این میدان مهم شد تا با کسب دو امتیاز بازی در رده چهارم جا خوش کند.   در دیگر بازی پنج شنبه بردی دیگر در کارنامه کازرونی‌ها ثبت شد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هجدهمین دیدار خود در سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را در شهر خرم آباد مهمان تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد بود که در نهایت توانست با حساب ۳۳ بر ۲۸ پیروز از زمین خارج شود تا همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.   در دیگر دیدار هفته هجدهم گیتی پسند‌ها که چهار پیروزی متوالی در کارنامه‌شان ثبت کرده‌اند برابر آلومینیوم اراک به زمین رفتند و با وجود اینکه نیمه‌اول را با پیروزی و اختلاف یک‌گله به پایان رساندند، اما در نیمه‌دوم توانستند برتری‌شان را به حریف دیکته کنند و با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ پیروز این میدان شوند تا همچون بازی رفت آلومینیوم را از پیش‌رو بردارند.   پیکان سبزوار نیز ششمین پیروزی خود را برابر پرواز هوانیروز کسب کرد و شمار امتیازات خود را به ۱۴ رساند.   فرازبام خائیز دهدشت نیز دست به کار بزرگی زد و توانست در خانه سپاهان نوین را شکست دهد تا دومین پیروزی خود را جشن بگیرد.    نتایج کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این شرح است: صنعت مس کرمان ۲۸ - نفت و گاز گچساران ۲۶ پیکان خراسان ۳۳ - پرواز هوانیروز اصفهان ۲۸ زغال سنگ طبس ۲۶ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۷ گیتی پسند اصفهان ۲۲ - آلومینیوم اراک ۲۰ پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۷ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۳ فرازبام خاییز دهدشت ۳۰ - فولاد سپاهان نوین ۲۵   با این نتایج صنعت مس با ۳۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۳۱ امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.   فولاد مبارکه سپاهان با ۲۶، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۴، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.   هفته نوزدهم لیگ سی و ششم ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • واکنش دقیقی به بازی‌های حساس شمس آذر در هفته‌های اخیر / فیلم
  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان