Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی مراسمی، جام قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، فصل ۹۸ ـ ۹۹ با حضور حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه، مرضیه مهدوی سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری و اعضای هیئت فوتبال استان کرمان در محل ورزشگاه شهید باهنر کرمان به تیم شهرداری بم اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفتمین قهرمانی شهرداری بم در رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشورست که رخ می‌دهد.

همچنین قرار است، جام قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز در مراسمی در ورزشگاه شهدای مس، بعد از بازی مس رفسنجان و بادران به تیم مس رفسنجان تقدیم شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال ورزش بانوان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان در رده‌های بزرگسالان و جوانان به شرح زیر اعلام شد:   الیاس علی‌اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند.   بتول پاک‌روح سرمربیگری تیم ملی بانوان را برعهده گرفت و فاطمه اسلامی نیز به‌عنوان مربی معرفی شد.   همچنین محبوبه خورشیدی به عنوان سرمربی تیم دختران جوان ایران تا پایان مسابقات قهرمانی جهان معرفی شد.   تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های قهرمانی آسیا که قرار است خرداد امسال در تهران برگزار شود، آماده می‌کنند.    مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از چهارم اردیبهشت در بجنورد آغاز خواهد شد.    ملی پوشان کوراش پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های داخل سالن قاره کهن را در پیش رو دارند.

دیگر خبرها

  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود