Web Analytics Made Easy - Statcounter

جابجا شدن رکوردهای مایکل شوماخر توسط لوییس همیلتون ادامه دارد.

لوییس همیلتون با پیروزی در گرندپری اسپانیا، برای صد و پنجاه و ششمین مرتبه یک مسابقه فرمول یک را در میان سه راننده برتر به پایان رساند تا از رکورد پودیوم های مایکل شوماخر عبور کند.

پیروزی مقتدرانه لوییس همیلتون در مسابقه فرمول یک اسپانیا یک دستاورد خاص برای مدافع عنوان قهرمانی جهان به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوییس حالا از رکورد تعداد پودیوم های مایکل شوماخر در فرمول یک عبور کرده است. تا قبل از مسابقه امروز، لوییس همیلتون که هفته قبل در گرندپری دوم بریتانیا رده دوم را کسب کرده بود، از نظر تعداد پودیوم یا سکوهای کسب شده در فرمول یک با مایکل شوماخر برابر بود و هردو راننده 155 پودیوم در کارنامه داشتند. جدول بیشترین تعداد سکوهای کسب شده توسط یک راننده در فرمول یک به صورت زیر است:

رده راننده پودیوم 1 لوییس همیلتون 156 2 مایکل شوماخر 155 3 سباستین فتل 120 4 الن پروست 106 5 کیمی رایکونن 103

به گزارش طرفداری، در گرندپری اسپانیا که همیلتون با اختلاف 24 ثانیه نسبت به مکس ورشتپن از خط پایان عبور کرد، صد و پنجاه و ششمین پودیوم راننده بریتانیایی ثبت شد تا همیلتون از این نظر به تنهایی در صدر جدول تعداد پودیوم های کسب شده توسط یک راننده در تاریخ فرمول یک قرار بگیرد. آخرین پودیوم مایکل شوماخر در سال 2012 به دست آمده بود، زمانی که اسطوره آلمانی فرمول یک در والنسیا سوم شد. همچنین 156 پودیوم لوییس همیلتون در 256 مسابقه کسب شده اما مایکل شوماخر 155 پودیوم خود را در 306 مسابقه کسب کرده بود.

بیشتر بخوانید:

مرسدس قرارداد والتری بوتاس را تا پایان فصل 2021 تمدید کرد / رسمی

تعیین خط گرندپری اسپانیا / پنجمین پول پوزیشن لوییس همیلتون در کاتالونیا، قفل دوباره ردیف اول توسط مرسدس‌ها

مسابقه اصلی گرندپری اسپانیا / پیروزی لوییس همیلتون در مسابقه با سایه خودش!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مایکل شوماخر لوییس همیلتون گرندپری اسپانیا فرمول یک کسب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد

به گزارش ورزش سه، لورکوزن با تساوی ۱-۱ مقابل وستهم به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. آنها به واسطه پیروزی دو بر صفر در بازی رفت، شانس بیشتری برای صعود داشتند و با وجود اینکه وستهم تا لحظات پایانی مسابقه یک بر صفر از شاگردان آلونسو پیش بود اما در نهایت آنها مجددا بازی را به تساوی کشاندند تا شکست ناپذیر باقی بمانند.

حالا همه چیز برای لورکوزن بهتر است. آنها در ۴۴ بازی این فصل رکورد شکست ناپذیری در سراسر اروپا را ربودند؛ پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست برای پیش رفته بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

واکنش دیوید مویس به دریافت گل تساوی در دقیقه 89

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، زیرا این تیم بدترین عملکرد فصل را در نیمه اول ارائه کرد. شاید آنها از جشن قهرمانی خسته بودند، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با آ.اس رم رو در رو بشود. سال گذشته ایتالیایی‌ها بایر را در نیمه نهایی شکست دادند.

گل فریمپونگ لورکوزن را صاحب یک رکورد جاودانه کرد: 44 بازی بدون شکست

برای کسب سه گانه تیم آلونسو باید حساب‌های خود را با آ.اس رم تسویه کند. آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

دیگر خبرها

  • رکورد ۱۲۰ روزه نویدکیا در شکست ناپذیری
  • همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم
  • رکورد ۷۵ ساله بارندگی در دبی شکست
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • بازدید ستاره‌های چلسی از مک لارن و دیدار با نوریس + عکس
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت