Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:55:18 GMT

بازی برای باشگاه بکام یک افتخار بزرگ برای من است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۰۴۶

بازی برای باشگاه بکام یک افتخار بزرگ برای من است

بلیز متوئیدی، از حضور در باشگاه اینترمیامی ابراز رضایت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که باشگاه یوونتوس به شکل رسمی پایان کار بلیز متوئیدی در این تیم را اعلام کرد؛ همچنین بلافاصله بعد از این اتفاق از تیم جدید ستاره فرانسوی رونمایی شد و او لیگ آمریکا و باشگاه اینتر میامی را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد؛ باشگاهی که مالکیت آن برعهده دیوید بکام است و به نظر می‌رسد که همین موضوع نیز تاثیر مستقیم در انتخاب اینتر میامی توسط متوئیدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متوئیدی در مصاحبه ای تایید کرده که علاقه زیاد دیوید بکام تاثیر مهمی در انتقال او به اینتر میامی داشته است. هافبک فرانسوی در این باره گفت: " اولین تماس در ماه دسامبر اتفاق افتاد. دیوید با من تماس گرفت تا ببیند که به حضور در تیمش علاقمند هستم یا خیر. در آن زمان با خودم گفتم که رفتن به آمریکا فعلا زود است. مسابقات یورو در پیش بود و در آن زمان خبری از ویروس کرونا نبود. در آن مقطع برایم مشخص بود که قطعاً در یوونتوس خواهم ماند.

 

 

 

 

متوئیدی در ادامه گفت: "در ماه ژوئن نیز دوباره اینترمیامی از علاقه خود به من خبر داد. دیوید واقعاً به دنبال این بود که من اولین بازیکن فرانسوی باشم که به تیم او ملحق شده ام. از طرفی همه چیز تغییر کرده بود و قرنطینه باعث شد که بیشتر به خانواده ام فکر کنم. قبلا هم می دانستم که آنها عزیزترین من هستند اما دوران قرنطینه باعث شد که بیشتر این موضوع را حس کنم.

 

همچنین دیوید بکام نیز گفت که از امضای قرارداد با من خوشحال خواهد شد. این یک افتخار خواهد بود که برای باشگاه دیوید بکام بازی می‌کنم. دیوید یک نمونه واقعی چه در زمین و چه در خارج از آن است."

بلیس ماتویدی دیوید بکام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیوید بکام دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «طارمی خط حمله اینتر را قدرتمند می‌کند»، این تمجید فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال و یوونتوس از ستاره تیم ملی ایران است.طارمی با ارزش 10 میلیون یورو با ارزش ترین فوتبالیست ایران در کنار سردار آزمون به شمار می آید.

به نقل از فارس مهاجم تیم ملی ایران زمستان گذشته با مدیران باشگاه اینتر برای امضای قرارداد 2 ساله قابل تمدید برای فصل سوم به توافق رسید.طارمی قرار است تابستان به صورت رسمی قراردادش را امضا کند و دستمزد سالیانه 3 میلیون یورو دریافت کند.در زیر می‌توانید آخرین گل ستاره ایرانی برای پورتو از روی نقطه پنالتی را تماشا کنید.

کاپلو می‌گوید که یوونتوس برای رقابت با اینتر در فصل آینده باید «حداقل 4 خرید خوب انجام دهد چون اینتر در این فصل 20 امتیاز با یووه فاصله دارد» و یک گام تا قهرمانی دارد.سرمربی سابق یوونتوس معتقد است که «اینتر با جذب مهدی طارمی» و پیوتر زیلینسکی ترکیب خود را «قوی تر» می‌کند و کار دیگر تیم ها با آمدن این دو بازیکن خوب به ترکیب نراتزوری در فصل آینده سخت تر خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897004

دیگر خبرها

  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • ده روسی: افتخار می‌کنم که هدایت بازیکنانی چون مانچینی و الشعراوی را برعهده دارم
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • سه سوته دیوید کاپرفیلد شوید!
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!