Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@09:27:15 GMT

قیمت اکثر خودروهای داخلی بدون تغییر ماند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۱۴۳

قیمت اکثر خودروهای داخلی بدون تغییر ماند

بررسی میدانی بازار خودروی پایتخت در روز جاری (یک‌شنبه، ۲۶ مردادماه) حاکی از ثبات قیمت اکثر خودروهای داخلی نسبت به روز چهارشنبه هفته گذشته است، همچنین قیمت برخی خودروها کاهش یافت.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا  امروز و در گروه ایران‌خودرو هر دستگاه سمند ال.ایکس و سمند سون بدون تغییر نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ترتیب ۱۴۵ و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۶ وی.هشت و رانا نیز بدون تغییر نسبت به چهارشنبه گذشته به ترتیب در ۱۶۵، ۹۵ و ۱۶۴ میلیون تومان ثابت ماندند.

همچنین پژو ۲۰۷ دنده دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دناپلاس نیز تغییرات قیمتی تجربه نکردند و به ترتیب ۲۳۳، ۳۱۰ و ۲۶۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

قیمت دو خودروی پژو پارس با موتور تی.یو۵ و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هر یک با دو میلیون تومان کاهش روبرو شدند و به ترتیب ۲۱۳ و ۲۰۲ میلیون تومان نرخ داشتند.

قیمت پژو ۴۰۵ جی.ال.ایکس با رشد یک میلیون تومانی نسبت به چهارشنبه گذشته به ۱۴۵ میلیون تومان، پژو پارس معمولی با رشد یک میلیون تومانی به ۱۷۶ میلیون تومان و دنا معمولی با رشد دو میلیون تومانی ۲۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

تولیدات سایپا

برپایه این گزارش، در گروه سایپا هر دستگاه پراید ۱۱۱ و تیبا صندوق‌دار بدون تغییر نسبت به روز چهارشنبه هفته گذشته به ترتیب در قیمت‌های ۹۴ و ۹۷ میلیون تومان ایستادند.

پراید ۱۳۱ با رشد ۵۰۰ هزار تومانی به ۸۲ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ با رشد یک میلیون تومانی به ۸۳ میلیون تومان، تیبا ۲ با رشد یک میلیون تومانی به ۱۱۰ میلیون تومان و ساینا با رشد دو میلیون تومانی به ۱۱۰ میلیون تومان رسید.

رشد قیمت مونتاژی‌ها

بازار خودروهای مونتاژ شده، قیمت‌های نتفاوتی داشتند، به‌گونه‌ای که هایما. اس۷ ایران‌خودرو با تجربه رشد ۳۰ میلیون تومانی در پنج روز گذشته به ۵۹۰ میلیون تومان رسید.

امروز هر دستگاه پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو ۷۴۵ میلیون تومان، چانگان سایپا ۳۹۴ میلیون تومان، سیتروئن.‌سی۳ به ۷۲۵ میلیون تومان، سراتو ۶۴۰ میلیون تومان، همچنین جک.‌اس۵ به ۵۸۰ میلیون تومان، هیوندای اکسنت ۶۱۳ میلیون تومان و النترا ۹۲۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

تداوم رکود خرید و فروش‌ها

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران پایتخت گفت: واقعیت اینکه با وجود افزایش قیمت‌ها به‌ویژه در دسته مونتاژی‌ها، خرید و فروش‌ها راکد بوده و غیراز افرادی که نیاز داشته باشند، خریدار و فروشنده واقعی در بازار وجود ندارد.

وی تاکید کرد:‌ نوسان ارزی مانع از تصمیم‌گیری خریداران و فروشندگان است و به نظر می‌رسد در شرایط کنونی، فقط ثبات نرخ ارز است که می تواند اندکی آرامش به این بازار برگرداند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: قیمت خودرو رشد یک میلیون تومانی میلیون تومان قیمت میلیون تومانی بدون تغییر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت سکه و طلا/ نرخ سکه نسبت به صبح ۲ میلیون تومان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح امروز و برخلاف جوسازی‌ها، قیمت طلا و سکه روند نزولی به خود گرفته‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت سکه امامی (طرح جدید) نسبت به صبح امروز با کاهش ۲ میلیون تومانی مواجه و به ۴۴ میلیون و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت سکه بهار آزادی نیز نسبت به صبح یک میلیون و ۶۷۵ هزار تومان با کاهش مواجه شده و روی رقم ۴۱ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه هم نسبت به صبح امروز یک میلیون تومان افت کرد و به ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

ربع سکه نیز که صبح امروز ۱۷ میلیون و۵۰۰ هزار تومان بود با افت ۹۰۰ هزار تومانی به ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت سکه یک گرمی هم با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به صبح امروز، ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که صبح امروز ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۴۰۰ تومان بود با کاهش ۲۷ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۷۵۴ هزار تومان رسید.

محمد کشتی‌آرای فعال بازار طلا گفت: بازار جهانی امروز تعطیل است و قیمت اونس تغییری نکرده ولی پیش بینی می‌شود با توجه به تحولات منطقه از فردا قیمت جهانی طلا هم با کاهش همراه شود.

وی افزود: با آرام شدن فضای منطقه و تخلیه هیجانات بازار، قیمت‌ها در بازار طلا و ارز نزولی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر روند بازار نزولی است و بیشتر مردم فروشنده هستند. فعلاً معاملات خیلی کم شده و تا حدودی متوقف است و همه با احتیاط عمل می‌کنند.

کد خبر 6078138 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • ریزش قیمت سکه و طلا/ نرخ سکه نسبت به صبح ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • قیمت خودرو ۲۶ فروردین ۱۴۰۳/ سورن پلاس ۲۳ میلیون تومان گران شد
  • پیش‌بینی اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از تولید موبایل هوشمند داخلی
  • تغییرات قیمت خودرو در روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / خودروی داخلی گران شد
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین +جدول
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول