Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی مهرانفر روز یکشنبه گفت: ماموران ایست و بازرسی پاسگاه انتظامی چمن بید هنگام کنترل محور مواصلاتی آشخانه– جنگل گلستان به این خودرو مظنون شده و پس از بازرسی آن این محموله قاچاق را که بدون مجوز حمل می شد، کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این پیوند، افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴۸۰ میلیون ریال اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف حدود ۵ تن سنگ قاچاق سرب در اسفراین

جانشین فرمانده انتظامی اسفراین گفت: چهار هزار و ۹۳۵ کیلوگرم سنگ معدنی سرب قاچاق به ارزش بیش از ۳۴۵ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ سیدسعید عزیزی افزود: فردی که این میزان ذخایر معدنی قاچاق را در منزل مسکونی خود انبار کرده بود، نیز دستگیر شده و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انهدام باند سوداگران مرگ در بجنورد

سرهنگ محمد قدرتی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با اشاره به انهدام یک گروه سه نفره از قاچاقچیان در بجنورد، گفت: از این گروه یک کیلو و ۹۳۰ گرم حشیش به ارزش ۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها بجنورد اسفراین فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی مانه وسملقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد اسفراین خراسان شمالی مانه وسملقان بجنورد اسفراین خراسان شمالی مانه وسملقان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق سه ماینر به ارزش یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سردشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ماینر‌های کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا‌های کشف شده جریمه نقدی محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال معادل ارزش ریالی خودروی حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متهم به پرداخت سه میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سردشت ماینر‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سورای کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بافق
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • پرونده خندقلو در وزارت راه؛ آیا این گره ترافیکی خراسان شمالی باز می شود؟