Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@09:47:08 GMT

اعتراف مرد شیشه‌ای به قتل مادر و کودک

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۲۷۹

اعتراف مرد شیشه‌ای به قتل مادر و کودک

مرد شیشه‌ای که به اتهام قتل زن همسایه و پسر یک‌ساله اوتحت تعقیب تیم جنایی شهرستان بهارستان بود، بازداشت شد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا ، زن ۲۳ ساله‌ای همراه پسر یک‌ساله‌اش به نام ارسلان در خانه‌شان در قلعه میر شهرستان بهارستان به قتل رسیدند و قاتل که سر هردویشان را با چاقو بریده بود با دزدیدن گوشی تلفن همراه زن جوان، فرار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد آن‌ها را پدر خانواده یافته و به پلیس خبرداده بود. در بازرسی محل توسط بازپرس جنایی، او چاقویی خون آلود را همراه کلاهی در زیر کابینت پیدا کرد.

بازپرس سپس به تحقیق از همسایه‌ها پرداخت و متوجه شد این کلاه شبیه کلاه پسر یکی از همسایه‌هاست. مرد جوان به شیشه اعتیاد شدیدی داشت. مرد ۲۸ ساله به‌عنوان تنها مظنون تحت تعقیب قرارگرفت. سرانجام جمعه شب، بیست و چهارم مرداد امسال او نزد خانواده‌اش رفت و پول خرید شیشه را از آن‌ها گرفت و بعداز خرید مواد به خیابانی در همان حوالی رفته و مشغول مصرف شیشه بودکه ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد شنبه بازداشت شد.

او در بازجویی‌های قضایی به دو جنایت اعتراف کرد و گفت: آن روز شیشه مصرف کرده بودم و در پی توهم ناشی از آن از راه پشت بام وارد خانه زن همسایه شده و گمان می‌کردم که او نامزد سابقم است که از خانه‌شان در شهرستان به آنجا آمده، زن صاحبخانه با دیدن من وحشت کرده و فریاد زد تا همسایه‌ها را خبر کند و نجات یابد که هول کردم و با چاقو سر او را بریدم، پسرش بلندشده و گریه می‌کرد. سر او را هم بریدم. وقتی به خودآمدم دو نفر را کشته بودم و بعد با دزدیدن گوشی تلفن همراه آن زن فرار کردم و بعداز ۱۲ روز بازداشت شدم.

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: قتل شهرستان بهار مصرف شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی فخاری گفت: خبر مسمومیت سه کودک امروز به مرکز پیام هلال احمر ۱۱۲ گزارش شد و بلافاصله نجاتگران هلال احمر به محل حادثه در محور عباس آباد به کلاردشت اعزام شدند.

غلامعلی فخاری با بیان اینکه در این حادثه گازگرفتگی که ۳ کودک ۸ ماهه، ۵ ساله و ۳ ساله دچار مسمومیت شدند افزود: پس از اقدامات اولیه، کودکان برای ادامه درمان به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی گفت: هم اکنون حال عمومی این افراد مساعد و علائم حیاتی آنها پایدار است.

به گزارش مهر، از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۲۰ نفر در مازندران دچار مسمومیت با گاز شدند.

کد خبر 6062614

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • فعالیت شهربازی کرمان با تجهیزات جدید
  • سرمایه گذاری در حوزه تفریحات کودک
  • نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد
  • مادورو: می خواستند من را ترور کنند | دو مرد مسلح بازداشت و اعتراف کردند
  • خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند
  • بازتاب وسیع خودکشی هولناک و دسته‌جمعی یک خانواده ۴نفره + عکس
  • حمله مسلحانه یکتا ناصر به خانه مادر ۸۱ ساله منوچهر هادی!
  • کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش
  • خانواده ای در اندونزی دسته جمعی خودکشی کردند