Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@23:03:58 GMT

ناصر حجازی چرا روزنامه فراز کمالوند را پاره کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۳۴۳

منتظر انتشار بخش دوم گفتگو با فراز کمالوند باشید. این بخش فردا (دوشنبه، 27 مرداد) منتشر می شود و در آن جنجال هفته های اخیر پیرامون شایعه حضور کمالوند در استقلال به عنوان مدیر فنی و همچنین مشاوره او به فرهاد مجیدی از طریق اپل واچ مطرح می شود.

تعریف ناصر حجازی از تخریب با پاره کردن روزنامه، خاطره ای جالب از درس ناصر حجازی بود که فراز کمالوند در گفتگو با طرفداری آن را نقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط فراز کمالوند با ناصر خان حجازی و خاطرات او، تنها قسمت جذاب بخش دوم گفتگو با کمالوند نیست. در این بخش از کمالوند پرسیدیم شایعه حضور او در استقلال به عنوان مدیر فنی تا چه اندازه به واقعیت نزدیک بوده است؟ همچنین از گمانه زنی هایی گفتیم که کمالوند را مشاور فرهاد مجیدی معرفی می کند، مشاوری که در طول بازی های اخیر استقلال از طریق اپل واچ با مجیدی در ارتباط است. این بخش جذاب از گفتگو با فراز کمالوند در برنامه ملاقات با چهره ها فردا منتشر می شود، پیش از آن قسمت کوتاهی از این برنامه را مشاهده می کنید.

خاطره جالب کمالوند از مرحوم ناصر حجازی را ببینید و بخوانید:

خدا رحمت کند ناصر خان حجازی را. بسیار به ایشان علاقه داشتم. روزهایی بود که ناصر خان حال شان خوب نبود، آقای زنوزی ناصر خان را دعوت کرد. برای یکی از بازی های گسترش فولاد به تبریز و داخل استادیوم آمدند. شب تا دیر وقت در هتل پارس کنار ناصر خان بودیم. ناصر خان یک چیز عجیب و غریبی یک مرتبه برای من تعریف کردند. اجازه بدهید من این دستمال کاغذی را بردارم و عین چیزی که خدا بیامرز تعریف کرد، بگویم.

مطلبی در روزنامه نوشته شده بود. فرض کنید این یک برگه روزنامه است (اشاره به دستمال کاغذی). گفت این برگه را می بینی فراز؟ گفتم بله! گفت این روزنامه برای اینکه این روزنامه به دست مردم برسد، چه تعداد آدم کار می کنند؟ گفتم تحریریه و تصحیح و حروف چینی و ... مثلا 50 نفر. گفت این ها هرکدام چقدر زمان می گذارند؟ گفتم حدودا شش ساعت. گفت 50 را ضرب در شش کن. یک عددی شد، 300 ساعت. گفت حالا انقدر طول کشیده که این روزنامه درست شود، درست است فراز؟ گفتم بله. گفت حالا (روزنامه را پاره کرد)، به سطل آشغال انداخت. گفت حالا چقدر طول کشید؟ گفتم 5 ثانیه. گفت تخریب یعنی همین!

خیلی قشنگ گفت. گفت برای ساختن چیزی انقدر زحمت می کشی، یک نفر می گوید این چه تعویضی بود آقای حجازی کرد؟ به همین سادگی تخریب می کنی. همین مسئله که راجع به فضای مجازی گفتم. شما یک ساختمان 10 طبقه بخواهی بسازی سه سال طول می کشد، بخواهی تخریبش کنی 24 ساعت. همواره تخریب آسان است. این خاطره ای بود که از خدا بیامرز قشنگ یادم است. راجع به ناصر خان فقط می خواهم بگویم خیلی آدم حسابی بود. درجه یک بود، در همه چی، نوع برخورد، نجابت، صداقت، اصلا انسان سیاسی کاری نبود، شفاف بود، مثل کف دست، مثل آب زلال، من خیلی دوستش داشتم. خدا انشاءالله روحش را شاد کند. مطمئن هستم جایگاه او بهشت است چون ناصر خان صداقت کامل بود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فراز کمالوند ناصر حجازی ناصر خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان در حال فوران

 تایم‌لپس خیره کننده آتشفشانی در جنوب غربی ایسلند که در ماه‌های اخیر چهار بار فوران کرده و گدازه‌ها را به سمت یک منطقه مسکونی مجاور فرستاده و همچنان به فورانش ادامه می‌دهد را مشاهده می‌کنید.

 فوران فعلی اکنون به مدت ۲۸ روز ادامه دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان در حال فوران
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان درحال فوران
  • مورد عجیب فراز: یک‌ماه دوری از خانواده!
  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • به جایی در موسیقی رسیدیم که بعضی‌ها با زیر ابرو برداشتن و شلوار پاره درآمد میلیاردی دارند...| مدیران ما برده ستاره‌ها شده‌اند!
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال