Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سعادتمند با مدیران بانک های کوثر و سپه جلسه گذاشت.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (یکشنبه) جلساتی جهت احقاق حقوق مالی استقلال را با مدیران دو بانک کوثر و سپه پشت سر گذاشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از باشگاه استقلال، سعادتمند امروز جلسه‌ای را با رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک کوثر و دو عضو هیات مدیره بانک سپه داشت و در خصوص مطالبات مالی باشگاه استقلال از بانک کوثر که از سال ۹۴ باقی مانده به گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه که با نتایج مثبت و خوبی همراه بود، می‌تواند مقدمه‌ای برای حل برخی از مشکلات مالی‌ استقلال باشد و با توجه به همراهی مدیران دو بانک مذکور، این امید می‌رود که در آینده ای نزدیک بخش اعظمی از مطالبات مالی وصول شود و گره‌ای از کلاف بدهی‌‌های باشگاه استقلال باز گردد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سید محمد شروین اسبقیان روز چهارشنبه در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز نگرانی هواداران برطرف شد و ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شدند. از دولت محترم، ریاست محترم جمهور، وزرای وزارت ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی و همچنین از سازمان خصوصی سازی قدرانی و از ریاست فدراسیون فوتبال، مدیران ۲ باشگاه نیز که برای محقق شدن این موضوع تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تکلیف هیات مدیره و مدیریت را شرکت‌ها مشخص خواهند کرد، وزارت ورزش هم حمایت و نظارت را بر روند اداره این باشگاه‌ها خواهد داشت. نه تنها دو باشگاه بزرگ بلکه یکی از وظایف وزارت ورزش نظارت بر عملکرد تمام باشگاه‌هاست.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس