Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:51:18 GMT

نظر محمدی: با حفظ سهمیه دهان خیلی‌ها را بستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۹۸۳

نظر محمدی: با حفظ سهمیه دهان خیلی‌ها را بستیم

سرمربی رشتی تیم رایکای بابل پس از مسجل شدن بقای تیمش می گوید ازیک‌طرف برای حفظ سهمیه رایکا خوشحالم از طرفی برای سقوط سپیدرود ناراحت هستم.

به گزارش "ورزش سه"، علی نظر محمدی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در بازگشت مجددش به این تیم در نهایت توانست حکم بقای این تیم را در لیگ دسته یک بگیرد، درحالی‌که تیم محبوب دوران فوتبالش سپیدرود رشت همزمان با این موفقیت به لیگ دسته دو سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در همین رابطه و پس از پیروی 3 بر 0 مقابل آرمان گهر در آخرین هفته رقابت‌های لیگ دسته یک اظهار داشت: «به این خاطر که توانستیم سهمیه رایکا را در لیگ یک حفظ کنیم بسیار خوشحالم، اما از طرفی از سقوط تیم سپیدرود هم نمی‌توانم ناراحت نباشم. چه کنیم که فوتبال حرفه‌ای است و شرافت فوتبال و تعهد کاری اقتضا می‌کرد که من تمام تلاشم را برای بقای رایکا انجام دهم، گرچه حاشیه‌های زیادی پس از ورود من به بابل و نیت من برای هدایت رایکا ایجاد شد که خدا را شکر که توانستیم در زمین دهان خیلی‌ها را ببندیم.»


وی در ادامه افزود: « رایکا تیمی است که بازیکنانش نماد غیرت را معنی کردند. آنها 6 کادر فنی را در طول یک فصل تجربه کردند اما تمرکزشان را از دست ندادند. تیمی که حتی روزی از ضعیف‌ترین تیم دسته اول در زمین خودش شکست خورد، اما بازهم از هم نپاشید نشان دهنده این است  که ظرفیتش بالای داشته، اما به دلایل مشکلات زیاد در آستانه سقوط قرارگرفته بود.»


نظر محمدی همچنین در ادامه صحبت هایش بیان کرد: «رایکا در نیم‌فصل اول تنها 13 امتیاز گرفته بود اما در نیم فصل دوم ما توانستیم 24 امتیاز به دست بیاوریم. از این بابت که در زمین خودمان و پیش هوادران و مسئولانمان چنین اتفاق خوبی برای فوتبال مازندران افتاد خوشحالم. مبارک مردم بابل باشد. فقط امیدوارم این فصل برای مسئولان ورزش مازندران و حتی گیلان تجربه‌ای باشد که در سال های بعد برنامه مدون‌تری داشه باشند که بتواند به آن چیزی که شایسته‌اش است برسند.»


وی در پایان خاطرنشان کرد: « به‌هرحال ما باید بدانیم این تیم سابقه حضور در فینال جام حذفی و یک قدمی به صعود به لیگ برتر را دارد. امیدوارم سهمیه لیگ برتری مازندران به عدد دو برسد و سپیدرود هم در اولین فرصت به سطح اول فوتبال ایران برگردد. واقعا جای این تیم های پرطرفدار مثل سپیدرود، رایکا، داماش، ملوان و مس کرمان در لیگ برتر بسیار خالی است و من فکر میکنم این تیم ها اگر در لیگ برتر باشند لیگمان بسیار جذاب‌تر و دیدنی تر خواهد بود.»

رایکا بابل علی نظر محمدی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رایکا بابل علی نظر محمدی دسته یک نظر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس که در نیم‌فصل از این تیم جدا شد، در آستانه پیوستن به باشگاه تراکتور تبریز است. این موردی است که طرفین آن را تأیید کرده‌اند، ولی تا زمان نگارش این مطلب، هنوز قراردادی رسمی منعقد نشده است. تراکتوری‌ها که در انتظار روی کاغذ آمدن این توافق هستند، فعلا حمید مطهری، دستیار سابق یحیی در پرسپولیس را به‌عنوان سرمربی موقت معرفی کرده و امیدوارند یحیی را به‌زودی به‌عنوان سرمربی دائمی روی نیمکت داشته باشند.

تراکتور در شرایطی به سمت یحیی گل‌محمدی چرخیده که پیش از این با پاکو خمس اسپانیایی، در لیگ برتر به‌عنوان یکی از تیم‌های مدعی فعالیت می‌کرد. با‌این‌حال و طبق گزارشی که رسانه‌های اسپانیایی نوشته‌اند، جدال موشکی ایران با اسرائیل، باعث شد تا این مربی با سفارش سفارت اسپانیا در ایران، تبریز را ترک کند و برود. اگرچه در روز‌های نخست پس از این جدایی عنوان شد که تراکتور به دنبال یک سرمربی کارنامه‌دار خارجی است، ولی رفته‌رفته این ذائقه تغییر کرد و یحیی گل‌محمدی تبدیل به گزینه نخست این تیم تبریزی شد.

با‌این‌حال، درباره فعالیت یحیی در تبریز شایعاتی به راه افتاده است. مهم‌ترین آن‌ها این است که این مربی به واسطه مشکلات غیرفوتبالی که برگرفته از التهابات اجتماعی سال گذشته است، فعلا اجازه فعالیت در تراکتور را ندارد. این موضوعی است که روز گذشته خبرگزاری مهر هم به آن پرداخته و در بخشی از گزارشش درباره یحیی گل‌محمدی نوشته است: «مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل‌محمدی به مراحل پایانی رسیده است، اما برای نهایی‌شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسائلی را که از گذشته برایش ایجاد شده است، برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می‌شود و سرمربی مد‌نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند». این در حالی است که پیش از آن، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور هم با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفته بود: «مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود».

هم‌زمانی این اخبار و اظهارنظرها، بسیاری را به یاد ماجرای کریم باقری انداخته است. کریم که سال‌ها در پرسپولیس به‌عنوان مربی مشغول فعالیت بود، فرصتی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پیدا نکرد. او بعد‌ها در گفتگو با پژمان جمشیدی به وضوح از این گفت که نهاد‌های بیرونی اجازه فعالیت او در فوتبال را نداده‌اند.

مشابه با چنین اتفاقی، درباره جواد نکونام، سرمربی استقلال نیز رخ داد؛ زمانی که او می‌خواست هدایت استقلال را بر عهده بگیرد، عنوان شد ممنوع‌الفعالیت است و باید مشکلش را حل کند. بعد‌ها مشخص شد که برخی از پست‌های اینستاگرامی او مشکل تلقی شده است. نکونام طبق گزارشی که خبرگزاری فارس نوشته، آن پست‌ها را پاک کرد، عذرخواهی کرد و مشمول عفو رهبری شد. چنین شد که هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران توانست به‌عنوان سرمربی استقلال به کار ادامه دهد.

درباره یحیی هم به‌تازگی چنین شایعاتی به راه افتاده، ولی نکته شایان تأمل، مصاحبه گل‌محمدی با «ورزش سه» است که شایعات به‌وجود‌آمده را تکذیب کرده. او گفته همیشه آماده خدمت‌کردن به جوانان کشور است. گل‌محمدی در ابتدا با تأیید مذاکرات با باشگاه تراکتور گفته است: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم. با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کرده و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار‌کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود».

با‌این‌حال، اینکه چرا در صورت نبود موانع غیرفوتبالی، یحیی هنوز قراردادش را به صورت رسمی با تراکتور منعقد نکرده، موضوع مبهمی است. موردی که البته گل‌محمدی برای آن دلیل دیگری هم دارد؛ «به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم». البته افراد مذکور تنها چهره‌های شاخص فوتبال ایران نیستند که گهگاهی با شایعات ممنوع‌الفعالیتی روبه‌رو می‌شوند؛ علی دایی، اسطوره فوتبال ایران هم سال‌هاست با این شایعه دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. دایی در آخرین گفت‌وگویش درست مثل یحیی عنوان کرده که هیچ منعی برای فعالیت به‌عنوان سرمربی در فوتبال ایران ندارد. او گفته است ممنوع‌المعامله شده است، ولی ممنوع‌الفعالیت در حوزه فوتبال نیست.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!