Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:25:23 GMT

آزادگان سرافراز ارتش در تیپ ۱۸۴ خرم‌آباد تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۹۰۱۸

آزادگان سرافراز ارتش در تیپ ۱۸۴ خرم‌آباد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی، روز یکشنبه به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به وطن از تعدادی از آزادگان سرافراز تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد تجلیل شد.

در این مراسم سرتیپ دوم حسنعلی زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم آباد ضمن گرامیداشت این روز طی سخنانی اظهار داشت: آزادگان نماد صبر و پایداری بوده و سفیر عزت و اقتدار ملت مسلمان ایران در دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعثی عراق بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آزادگان با ایستادگی در برابر سختی‌ها و مشکلات و پیروی از امام راحل و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، صفحه درخشانی از تاریخ دفاع مقدس را ثبت کردند.

فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم آباد با گرامیداشت ورود آزادگان به میهن اسلامی، امنیت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان و دلاورمردی های رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز دانست.

در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایایی از آزادگان سرافراز تیپ ۱۸۴ دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5000459

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد ارتش جمهوری اسلامی ایران آزادگان جنگ تحمیلی ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 بوشهر شیراز ماه محرم آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا آزادگان سرافراز خرم آباد تیپ ۱۸۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل آیت الله عاملی در این دیدار مهم‌ترین ویژگیهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را تعصب، عرق ملی، بصیرت و ولایتمداری دانست و گفت: این ویژگیها در نوع خود بی‌نظیر است که ارتش ما را به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل کرده است.
وی با اشاره به رشادت های ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس، حماسه آفرینی های ارتش جمهوری اسلامی ایران را ستود و تاکید کرد: امروز ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران با حضور در عرصه‌های مختلف ضمن مأیوس کردن دشمنان برای کشور عزت آفرینی می‌کند.

به مناسبت گرامیداشت روز ارتش امروز همچنین مراسم و برنامه های مختلفی در مناطقی از استان برپا شد.
جمعی از مسئولان شهرستان نمین با فرماندهان و کارکنان یگان پدافند هوایی ارتش مستقر در این شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان بیله سوار با فرمانده هان ارتش در سایت هوای روستای خروسلوی بیله سوار دیدار و از آنان تجلیل کردند.
امروز همچنین به مناسبت روز ارتش در مشگین شهر یادواره ۲۷۹شهید ارتشی این شهرستان درحسینیه ثارالله سپاه و یادواره شهدای محله زیتون پارس آباد با محوریت شهدای ارتش برگزار و از خانواده شهدای ارتش تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است
  • ۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش
  • ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است