Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی امروز به رشته‌های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.

به گزارش شریان نیوز،تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی بیست و هفتم مرداد به رشته‌های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.

 

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران گفت: گنابادی‌ها پتانسیل حضور در لیگ برتر کشور را دارند به شرط اینکه مسئولان شهرستان حمایت کنند.

حسین شمس در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته فوتسال گناباد پیشرفت بسیار خوبی داشته است، اظهار کرد: تیم‌های باشگاهی این شهرستان در سطح خراسان رضوی بسیار موفق هستند.

وی عنوان کرد: همه ساله جام رمضان گناباد بسیار موفق و با حضور علاقه‌مندان زیادی برگزار می‌شود، این همه علاقه‌مندی نسبت به این رشته ورزشی قابل ستایش است.

این پیشکسوت فوتسال خاطرنشان کرد: با توجه به محبوبیتی که رشته ورزشی فوتسال در گناباد دارد این منطقه می‌تواند یکی از شهرستان فوتسال خیز باشد.

وی اذعان کرد: گناباد جزو معدود شهرهایی در کشور است که در راستای بسط و گسترش این رشته ورزشی در بین تمامی شهروندان پخش زنده جام رمضان در آن انجام می‌شود.

شمس گفت: قطعاً این اقدام ضمن اینکه در راستای بسط و گسترش این رشته ورزشی در بین همه شهروندان مؤثر خواهد بود، کسانی که به هر دلیلی نمی‌توانند در سالن حضور پیدا کنند بازی‌ها را از طریق تلویزیون اینترنتی می‌توانند مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام برای بسیاری از شهرها می‌تواند الگو باشد، افزود: مسابقات جام رمضان در اکثر شهرها به خوبی برگزار می‌شود به طوری که بر اساس آمار مسابقات جام رمضان پارسال در سطح کشور ۶ میلیون نفر تماشاگر داشته است.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران اذعان کرد: حضور بازیکنان غیر بومی و در سطح ملی در این مسابقات یک طرح کاملاً موفقی است که هم تعداد تماشاگران و هم سطح فنی بازیکنان گناباد را بالا می‌برد.

وی با اشاره به اینکه برای معرفی استعدادهای این شهرستان در سطح ملی گناباد باید یک تیم در سطح لیگ کشور داشته باشد، اظهار کرد: اینکه چند پدیده در این رشته ورزشی پیدا شود ولی فقط در همان گناباد مطرح باشند کار پسندیده‌ای نیست، بهترین راه این است که با ورود اسپانسر این تیم حمایت شود.

شمس با بیان اینکه گنابادی‌ها پتانسیل حضور در لیگ برتر کشور را دارند به شرط اینکه مسئولان حمایت کنند، گفت: با رویه‌ای که فوتسال گناباد پیش گرفته طی ۲ سال آینده شاهد تیم قدرتمندی در سطح کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ​​​​​​​روش های بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین
  • خاطره ای از اولین برخورد مغضوبانه رسانه ای با من!
  • بالا گرفتن چین ستیزی در انگلیس