Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@06:56:02 GMT

تازه‌ترین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۰۰۱۸

تازه‌ترین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

این روز‌ها بازار اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان باشگاه‌های فوتبال اروپا بسیار داغ است.

به گزارش شریان نیوز،با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های این فصل فوتبال در اروپا و باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده افتاده اند و به همین دلیل بازار اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سایت های «گل» و "اسکای اسپورتس" در گزارشی جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده است، که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌ کنیم.

دیبالا به فروش می‌رسد

به گزارش گازتا دلو اسپورت پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس ممکن است تابستان امسال به فروش برسد. یوونتوس به دنبال سر و سامان دادن به اوضاع مالی خود است و ممکن است پول زیادی از راه فروش این بازیکن آرژانتینی به دست بیاورد. دیبالا تابستان سال گذشته در آستانه پیوستن به منچستر یونایتد و تاتنهام بود.

منچستر یونایتد به دنبال هافبک اتلتیکو مادرید

به گزارش روزنامه دیلی میل منچستریونایتد "سائول نیگوئز"هافبک تیم آتلتیکو مادرید را در فهرست خرید تابستانی خود قرار داده است. این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی تا سال ۲۰۲۶ با اتلتیکو  قرارداد دارد.   توافق تیاگو با لیورپول

تیاگو آلکانتارا هافبک بایرن مونیخ در آستانه پیوستن به لیورپول قرار دارد.

به گزارش رادیو RMC، تیاگو آلکانتارا بر سر مسائل شخصی با باشگاه لیورپول به توافق رسیده است. این بازیکن قراردادی ۴ ساله با قرمز پوشان لیورپول امضا خواهد کرد و به هم تیمی‌های خود گفته است که قصد رفتن به این تیم را دارد.

مسی دغدغه اصلی اینترمیلان

به گزارش نشریه موندو دیپورتیوو، استیون ژانگ رئیس باشگاه اینترمیلان به فکر خرید لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا افتاده است.

پس از شکست تحقیرآمیز ۸ بر ۲ بارسلونا برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا آینده کاپیتان بارسلونا در این تیم نامشخص است.

باشگاه بارسلونا آماده فروش سوارز

باشگاه بارسلونا قصد دارد بودجه خود را  تابستان امسال کاهش دهد و این ممکن است به معنی فروش لوئیس سوارز باشد.

به نوشته نشریه موندو دیپورتیوو، تغییرات بزرگی در بارسلونا در راه است و این مهاجم اروگوئه‌ای یکی از بازیکنانی است که ممکن است بارسا را ترک کند. لائوتارو مارتینز مهاجم اینتر میلان یکی از اهداف اصلی بارسا و جایگزین احتمالی سوارز است.

اتلتیکو مادرید به دنبال هافبک ناپولی

به گزارش نشریه مارکا، آتلتیکو مادرید قصد دارد "آلان" هافبک ناپولی ایتالیا را به خدمت بگیرد.

این بازیکن برزیلی در گذشته مورد توجه پاری‌سن‌ژرمن قرار داشت، اما حالا ممکن است با ۴۰ میلیون یورو  راهی اسپانیا شود.

هندرسون پیراهن شماره یک منچستر یونایتد را می‌خواهد

به گزارش دیلی میل "دین هندرسون" دروازه بان منچستر یونایتد قصد دارد در این تیم بماند و با داوید دخیا بر سر پوشیدن پیراهن شماره یک شیاطین سرخ (لقب منچستریونایتد) رقابت کند.

این دروازه بان ۲۳ ساله فصل گذشته به طور قرضی در شفیلدیونایتد بازی کرد و با ارائه بازی‌های درخشان مورد توجه این  تیم و چند باشگاه دیگر قرار گرفت، اما حالا می‌خواهد در اولدترافورد بماند و بر سر پوشیدن پیراهن شماره یک با سنگربان اسپانیایی یونایتد‌ها ها رقابت کند.

پوچتینو بخت اول مربیگری بارسلونا

به نوشته دیلی استار"مائوریسیو پوچتینو" نامزد اصلی هدایت تیم فوتبال بارسلونا است.

ژاوی و رونالد کومان نیز از گزینه‌های بارسا هستند، اما در صورت اخراج "کیکه ستین" سرمربی فعلی بارسلونا، پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام از بخت بالایی برای جانشینی او برخوردار است.

درخواست سولشر از سران یونایتد برای تامین بودجه بیشتر

اوله گونارسولشر سرمربی منچستریونایتد از سران این باشگاه خواست پول بیشتری برای خرید بازیکنان خوب هزینه کنند. او معتقد است که تیم‌هایی مانند لیورپول و منچسترسیتی در بازار نقل و انتقالات بسیار جلوتر از این تیم قرار دارند.

منچستر یونایتد از سال ۲۰۱۳ تاکنون نتوانسته است فاتح لیگ برتر انگلیس شود و آخرین قهرمانی آن‌ها به سال ۲۰۱۷ در لیگ اروپا بر می‌گردد. این تیم در رقابت‌های فصل اخیر لیگ برتر  پس از لیورپول و منچسترسیتی در جایگاه سوم قرار گرفت.

بازیکن منچستر یونایتد در راه لیگ ۲ فرانسه

"الیویی ترائوره" هافبک ۱۹ ساله تیم فوتبال منچستر یونایتد به صورت قرضی به تیم کان فرانسه خواهد پیوست.

این بازیکن جوان با تیم دسته دومی کان به توافق رسیده است و فصل آینده شماره ۱۵ این تیم را بر تن خواهد کرد.

کان فصل گذشته در رقابت‌های دسته ۲ فرانسه در رتبه سیزدهم قرار گرفت. این تیم فصل ۲۰۱۹ از لیگ یک سقوط کرده بود.

لسترسیتی جانشین اشمایکل را پیدا کرد

به نوشته روزنامه میرر باشگاه لسترسیتی خود را آماده جدایی احتمالی کاسپر اشمایکل سنگربان شماره یک خود کرده است و به جای او سرخیو ریکو گلر تیم سویا را می‌خواهد.

اشمایکل مورد توجه تیم‌های چلسی و منچستریونایتد قرار دارد و با این وضعیت لسترسیتی خود را آماده جدایی این دروازه بان دانمارکی کرده است.

ریکو فصل گذشته به صورت قرضی برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کرد و پیش بینی می‌شود کمتر از ۸ میلیون پوند قیمت داشته باشد.

منچستر سیتی آماده خرید لیونل مسی

به نوشته روزنامه میرر، منچسترسیتی آماده است تا برای خرید لیونل مسی از باشگاه بارسلونا هر مبلغی را که لازم باشد پرداخت کند.

پس از شکست ۸ بر ۲ بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیونل مسی ۳۲ ساله ممکن است آماده جدایی از نیوکمپ باشد و منچسترسیتی برای در صف اول مشتریان کاپیتان بارسلونا قرار دارد.

بند فسخ قرارداد فعلی لیونل مسی ۶۳۵ میلیون پوند است، اما وضعیت مالی ضعیف بارسلونا ممکن است باعث شود او را با قیمتی بسیار کمتر بفروشد.

چلسی و لیورپول به دنبال بن فاستر

به نوشته روزنامه سان، بن فاستر دروازه بان تیم واتفورد مدنظر تیم‌های چلسی و اورتون قرار دارد.

با توجه به این که ۲ تیم سعی در تقویت دارند چارچوب دروازه خود دارند، بن فاستر ۳۷ ساله و باتجربه گزینه مناسبی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

منبع: شریان

کلیدواژه: منچستر یونایتد نقل و انتقالات دروازه بان لیونل مسی شماره یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!

در حالی که چندین مرتبه ژاوی در کنفرانس‌های متعدد اعلام کرده بود که نظرش برای رفتن در انتهای فصل پابرجاست ولی به شکلی عجیب پس از باخت در ال‌کلاسیکو تصمیمش تغییر کرده و می‌خواهد در بارسلونا بماند!

به گزارش فارس، در اقدامی جالب توجه، ژاوی پس از باخت در ال کلاسیکو و پس از اینکه بارسلونا اندک شانس خود را برای قهرمانی از دست داد، نظرش عوض شده و تصمیم دارد بماند.

ژاوی که مرتبا و چندین بار در فصل اعلام کرده بود که «بی‌برو و برگرد» بارسلونا را ترک می‌کند حالا به مدیران بارسا اعلام کرده که نظرش عوض شده و گزینه «ماندن» روی میز است.

پیش از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا، مدیران بارسلونا نیز امیدوار بودند که ژاوی در تیم بماند ولی پس از حذف این تیم از اروپا گفته شد که «رافا مارکز» به تیم نزدیک شده و قرار است جانشین ژاوی شود.

باید دید لاپورتا و مدیران بارسلونا برای فصل آینده چه تصمیمی خواهند گرفت. آیا دوباره با ژاوی تمدید خواهند کرد یا افسار تیم را در دست مارکز، سرمربی تیم جوانان خواهد داد؟

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ژاوي: مي‌خواهم در بارسا خداحافظي کنم این مرد استثنایی

دیگر خبرها

  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند