Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@00:47:21 GMT

گلایه عجیب شوهر ماه چهره خلیلی از بازیگران ایرانی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۰۷۳۴

گلایه عجیب شوهر ماه چهره خلیلی از بازیگران ایرانی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

درگذشت ماه چهره خلیلی بازیگر زن معروف سینما، باعث ناراحتی علاقه‌مندان به این حرفه شد و این ناراحتی موجب پخش پیام‌های صوتی او شد که ناراحتی همسرش را به همراه داشت.


ابراهیم اشرفی همسر ماه چهره نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و از بازیگران و هنرمندان در این حرفه گلایه کرد و خواست تا به خاطر "پرواز" پسرش ویس‌ها را در فضای مجازی منتشر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماه چهره خلیلی که بود؟
به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، ماه‌چهره خلیلی متولد ۲۵ دی ۱۳۵۵ در تهران و هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی بود. ماه‌چهره خلیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان بود و همچنین یک دوره بازیگری را در مدرسه متد (Method School) در لندن گذرانده بود.

ماهچهره خلیلی که نوهٔ دختریِ پروین سلیمانی بود، بازیگری در تلویزیون را با سریال مختارنامه ساخته داود میرباقری و بازی در سینما را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد. ماه‌چهره خلیلی در ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ بر اثر سرطان لوزالمعده در ۴۴ سالگی در لندن درگذشت.

همسر ماه چهره خلیلی
او در سال ۹۲ با ابراهیم اشرفی که تصویر بردار سینما است، ازدواج کرد و دارای یک فرزند هست؛ و در سال ۱۳۸۲ برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه بعد از ۲۲ سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت. ماه چهره خلیلی نوه دختری پروین سلیمانی می‌باشد.

آخرین اثر ماه چهره خلیلی
جدیدترین فعالیت ماه چهره خلیلی حضور در سریال مرضیه به کارگردانی فلورا سام است؛ که در این سریال نقش اصلی داستان زنی به نام مرضیه را ایفا می‌کند که این سریال در محرم ۹۸ پخش میگردد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون پارسی خبر ماه چهره خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند

فیلم نیوز نوشت: سروش صحت پس از ساخت سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» دومین سریال خود در شبکه نمایش خانگی را جلوی دوربین می‌برد.

سروش صحت پس از تولید فصل سوم «لیسانسه‌ها» از تلویزیون فاصله گرفت و فعالیتش را به عنوان کارگردان در شبکه خانگی و سینما ادامه داد.

او در مقام کارگردان سال 1399 سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» را جلوی دوربین برد. سریالی که سال 1402 به شکل مشترک از طریق دو پلتفرم نماوا و فیلیمو پخش شد. این سریال مورد توجه مخاطبان به خصوص قشری که به شکل جدی‌تر سینما و سریال را رصد می‌کنند ، قرار گرفت.

صحت بعد از فراغت از ساخت این سریال، دومین فیلم سینمایی‌اش با نام «صبحانه با زرافه‌ها» را کارگردانی کرد. این کمدی خاص در جشنواره چهل و دوم به نمایش درآمد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت اما داوران به شکل عجیبی آن را در تمامی رشته‌ها نادیده گرفتند. سرنوشت اکران عمومی این فیلم به دلایلی هنوز ‌مشخص نیست.

صحت در سال جدید تصمیم دارد بازهم به دنیای سریال سازی بازگردد و اثر جدید خود را در این عرصه تولید کند. این سریال برای شبکه خانگی تولید می‌شود و هنوز هیچ خبری از آن رسانه‌ای نشده است. طبق گفته سیاوش چراغی‌پور که قرار است نقشی در این سریال داشته باشد ، سروش صحت پروژه جدیدش را وارد مرحله پیش تولید کرده و در حال انتخاب بازیگران است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سروش صحت: آدم پر اشتباهی هستم / می خواهم بخشش را ترویج بدهم خاطره بامزه سروش صحت از تست بازیگری برای مدیری (فیلم) احتمال جدایی سروش صحت و همسرش (+عکس)

دیگر خبرها

  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • شروع پخش یک سریال که داغ دو جوان سینما را به یادمان می‌آورد
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس