Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت دانش بینان دفتر شما از آغاز ثبت نام خط تلفن ثابت تهران با امکان تلفن گویا به همراه تماس خروجی ویژه کسب و کارهای نوپا و متوسط خبر داد.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام روابط عمومی دفتر شما، این شرکت در این روزها که بسیاری از کسب و کارها به خاطر شیوع کرونا به دورکاری روی آورده‌اند، امکان برقراری تماس خروجی را هم برای مشترکین خود فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر شما که یک شرکت ارائه دهنده خدمات دفتر کار مجازی در ایران است به هزاران کسب و کار ایرانی بدون نیاز به فضای فیزیکی و دفتر کار، خدماتی مثل خط تلفن ثابت تهران با امکانات تلفن گویا، سانترال مجازی، صندوق صوتی و امکان دریافت فکس ارائه می‌کند.

ثبت نام خط تلفن ثابت تهران بدون نیاز به فضای فیزیکی

افراد حقیقی و حقوقی که می‌خواهند در بازار پایتخت رقابت کنند، این امکان را دارند که با ثبت نام خط تلفن ثابت تهران به صورت اینترنتی در ۵ دقیقه صاحب امکانات یک دفتر کار شوند.

برای استفاده از خدمات دفترشما کافی است به وب سایت دفترشما به آدرس daftareshoma.com مراجعه کنید.

پس از مراجعه به این وب سایت شما این امکان را دارید که برای خود یک شماره اختصاصی ثابت تهران با سرشماره ۲ خریداری کنید و صاحب امکانات یک تلفن گویا شوید.

تلفن گویا یا سانترال مجازی چه امکانی به کسب و کار شما می‌دهد؟

در شیوه سنتی شما برای مدیریت تماس‌هایتان مجبور بودید برای هر کارمند یک تلفن سانترال اختصاص بدهید. این امر نیازمند هزینه برای خرید سخت‌افزار، نرم‌افزار و سیم‌کشی بود.

حالا می‌توانید با کمک دفتر کار مجازی بدون هیچ گونه هزینه‌ای در ۵ دقیقه صاحب دفتر کار شوید.

در این شیوه پس از آن که مشتری به شماره شما زنگ می‌زند، تنظیم کرده‌اید که یک پیغام خوشامد گویی برای او پخش شود؛ مثلا این پیغام با سلام، شما با شرکت فلان تماس گرفته‌اید برای ارتباط با بخش فروش عدد یک را فشار دهید.

مشتری که عدد یک را فشرد تماس به شماره موبایل یا ثابتی که می‌خواهید انتقال می‌یابد.

به همین ترتیب می‌توانید داخلی‌های متعددی تعریف کنید تا تماس‌ها منتقل شود.

به‌این‌ترتیب می‌توانید یک تیم دورکار و پراکنده داشته باشید و تماس‌ها را مدیریت کنید و دیگر نیازی نیست که در یک محل خاص مستقر باشید.

امکانات متعدد تلفن گویا برای کسب و کار شما

دریافت و فعال‌سازی سریع سرویس تنها در ۵ دقیقه، پنل پیشرفته و تنظیمات آنلاین، گزارش لحظه‌ای تماس‌ها، ورودی و امکان دایورت تماس به‌صورت نامحدود، امکان خرید بسته بر اساس نیاز هر مشتری و قابلیت توسعه روزافزون و امکان پاسخگویی به حجم تماس انبوه از جمله مزایای پورتال آنلاین دفتر شما نسبت به رقباست.

همچنین دفترشما پس از شیوع کرونا امکان تماس خروجی را فعال کرده و خودتان می‌توانید با شماره‌ای که در اختیار دارید با مشتریانتان در تماس باشید.

سرویس‌های دفترشما بر حسب دقایقی که با شما تماس می‌گیرند، تعرفه‌های متفاوتی دارد. شما از ماهی ۴۹ هزار تومان می‌توانید مشترک سرویس تلفن گویا شوید.

کار در منزل با دفتر کار مجازی

مشتریان اصلی خدمات دفتر کار مجازی، از جمله تلفن گویا و منشی مجازی، استارتاپ ها، صاحبان کسب و کارهای کوچک، خانگی، شرکت‌های مستقر در شهرستان‌ها و موسساتی هستند که ساماندهی تماس‌ها و حضور در بازار پایتخت با کمترین هزینه نیاز اساسی آنهاست.

کسب و کار در منزل با دفتر کار مجازی بسیار راحت شده و شما را از صرف هزینه اجاره دفتر کار و خرید تجهیزات اداری بی نیاز کرده است.

شما می‌توانید با دفترکارمجازی از هزینه‌ها کاسته و به درآمدزایی بیشتر برسید.

برای کسب و کارتان با صد هزار تومان منشی بگیرید!

همچنین سرویس دیگری به نام منشی مجازی یا دورکار وجود دارد که یک شخص حقیقی در آن پاسخگوی تماس‌های شما است و از ماهی ۹۹ هزار تومان می‌توانید از این سرویس استفاده کنید.

در سرویس منشی مجازی دفتر شما یک فرد حقیقی به صورت دورکار پاسخگوی تماس‌های شما خواهد بود. انگار که شما مرکز تماس خود را برونسپاری کرده‌اید.

در واقع منشی مجازی اپراتوری حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضورداشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را براساس دستورالعملی که به او داده‌اید، مدیریت می‌کند و گزارش می‌دهد یا در صورت لزوم تماس را وصل می‌کند.

با این سرویس عملا از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌شوید.

هر شخص می‌تواند پس از طی مراحل خرید بسته منشی و انتخاب یک خط تلفن تهران، دستور العمل پاسخگویی تماس‌های منشی را مشخص کند تا بدین ترتیب با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مدیریت تماس‌های کاری خود را به اپراتورهای حرفه‌ای واگذار کند.

دو هفته رایگان امتحان کنید

به صاحبان کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم که اگر فکر می‌کنید امکانات دفترکار مجازی می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند، ۱۵ روز خدمات دفتر کار مجازی را به‌صورت رایگان آزمایش کنید.

 تنها کافی است به سایت دفترشما به آدرس daftareshoma.com بروید و این سرویس‌ها را امتحان کنید.

اگر هر سوال یا ابهامی هم در رابطه با سرویس‌های دفترشما دارید، با ما تماس بگیرید. شماره تماس ما ۰۲۱۲۸۴۲۰ است و همینطور ما را در اینستاگرام، تلگرام و توییتر و آپارات با آی‌دی daftareshoma پیدا کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفتر شما کسب و کار در منزل دفتر کار مجازی دفتر کار مجازی ثابت تهران خدمات دفتر منشی مجازی تلفن گویا کسب و کار دفتر شما تماس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر کنسولی سفارت ایتالیا در تهران تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

 بر این اساس دفتر کنسولی ایتالیا در تهران از تاریخ ۲۶ فروردین‌ماه تا اطلاع ثانوی برای عموم بسته است.

پیش از حمله سپاه به اسرائیل نیز برخی کشورهای اروپایی اقداماتی از جمله خروج خانواده دیپلمات ها و منع سفر به ایران را اعلام کرده بودند.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • سفارت ایتالیا در تهران تعطیل شد
  • دفتر کنسولی سفارت ایتالیا در تهران تعطیل شد
  • قطع تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان
  • قطع ارتباط تلفنی ۴ هزار مشترک زنجانی به دلیل خسارت کابل
  • اهمیت مدیریت استفاده کودکان از تکنولوژی توسط والدین/ آموزش آسیب‌های فضای مجازی به فرزندان
  • واکنش عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به آغاز عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه/ شهادت ۳۰ کودک فلسطینی در اثر قحطی
  • دفتر اطلاع‌رسانی غزه : شمال نوار غزه با «فاجعه انسانی واقعی» مواجه است