Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با بهره برداری از پروژه احداث پارکینگ مینابی در بافت فرسوده منطقه 15، ظرفیت لازم برای پارک بیش از 400 خودرو فراهم خواهد شد.
به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام مطلب فوق افزود: پارکینگ مینابی با توجه به تاکید شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم نوسازی بافت فرسوده و ماموریت و برنامه های شهرداری تهران برای ارتقای سطح زندگی شهروندان، برقراری عدالت در برخورداری از خدمات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در بافت فرسوده منطقه 15 در حال احداث است و پیشرفت عملیات اجرایی آن به مرز 50 درصد رسیده است.
او با بیان آنکه جبهه اصلی عملیات اجرایی پروژه در طبقه سوم این پارکینگ 7 طبقه جریان دارد، از اجرای بخش قابل توجهی از عملیات قالب بندی و آرماتوربندی سقف این طبقه خبر داد و گفت: بتن ریزی سقف، قالب بندی، آرماتوربندی و بتن ریزی ستون ها و دیوارهای برشی از جمله اقدامات در حال اجرا در این بخش از پروژه است.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق ضمن ابراز امیدواری از تکمیل و آماده سازی پروژه احداث پارکینگ مینابی تا پایان سال جاری، تامین پارکینگ در بافت فرسوده شهر تهران را اقدامی حیاتی خواند و یادآور شد: در همین رابطه احداث پارکینگ های طبقاتی امیرکبیر و شهید باقری در بافت فرسوده مناطق 14 و 18 نیز توسط سازمان عمرانی مناطق ادامه دارد و با بهره برداری از آنها، ظرفیت لازم برای پارک 1000 دستگاه خودرو در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
پروژه احداث پارکینگ طبقاتی مینابی در زمینی به مساحت 2330 مترمربع و با زیربنای حدود 16300 مترمربع در خیابان برادران سجادی واقع در منطقه 15 در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بافت فرسوده احداث پارکینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی صبح پنجشنبه در بازدید از این طرح افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این پروژه به طول ۶ کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در پروژه‌های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستاهای بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، خاطرنشان ساخت: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستاها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند..

لازم به ذکر است دهستان "ارمو" با جمعیت سه هزار نفر از دهستان‌های شهرستان دره شهر می‌باشد.

کد خبر 6081652

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد