Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@21:10:41 GMT

قیمت نان افزایش نمی‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۱۲۶۷

قیمت نان افزایش نمی‌یابد

کامران کارگر در گفت و گو با فارس گفت: هیچگونه مجوزی برای افزایش قیمت نان صادر نشده است و هر گونه افزایش قیمت نان توسط نانوایان غیرمجاز و غیرقانونی است. 

سرپرست دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: سال گذشته آخرین مصوبه قیمت نان ابلاغ شد و لذا قیمت نان هنوز براساس آخرین مصوبه است و هیچگونه تغییری در قیمت نان ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم آرد یارانه ای و نیمه یارانه ای به ترتیب 665 و 900 تومان است. 

منبع: الف

کلیدواژه: قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پروسه پرداخت وام به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: سال گذشته بر اساس برنامه‌ریزی قرار بود ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از تسهیلات وام قرض‌الحسنه استفاده کنند که در نهایت حدود ۲۶۰ هزار نفر از بازنشستگان، از این تسهیلات استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به کجا رسید؟

وی افزود: مابقی بازنشستگان نیز به دلیل عدم تامین اعتبار نتوانستند از تسهیلات وام قرض‌الحسنه در سال گذشته استفاده کنند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران، تصریح کرد: در سال گذشته وام ۲۰ میلیون تومانی توسط بانک رفاه به بازنشستگان پرداخت می‌شد و امسال میزان وام بازنشستگان افزایش می‌یابد.

دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی همچنین به پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: حقوق بازنشستگان نیز بر اساس جدول هر ماه از بیستم آغاز و همچنین افزایش حقوق مستمری بازنشستگان از اردیبهشت‌ماه آغاز و علاوه بر اینکه مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227188 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • تولید نفت شیل آمریکا در ماه مه افزایش می‌یابد
  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است
  • هیچگونه کمبود کالایی در کشور نداریم
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ بالاخره ابلاغ شد!
  • عرضه پساب به صنایع سالانه ۳۵۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • ۱۰ قوطی شیرخشک یارانه‌ای به ازای هر کودک در ماه / جزییات
  • ۱۰ قوطی شیرخشک یارانه‌ای به ازای هر کودک در ماه
  • قیمت چه توکن‌هایی بعد از هاوینگ بیت کوین افزایش می‌یابد؟