Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ شعبانیان با تبریک ۲۵ مرداد ماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: در راستای تکریم و منزلت هر چه بیشتر بازنشستگان و ارائه خدمات به این قشر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ شعبانیان با حضور در آیین کلنگ زنی پروژه بزرگ اداری رفاهی ویژه بازنشستگان وزارت دفاع اظهارداشت: این پروژه با زمینی به مساحت تقریبی1562متر مربع در ناحیه 5 منطقه 7 شهرداری تهران واقع شده و با تراکم بنای 5000 مترمربع در 8 طبقه که سازه آن بتونی می باشد، ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با تبریک 25 مرداد ماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، هدف از اجرای این پروژه را آسایش و دسترسی بازنشستگان معزز وزارت دفاع عنوان کرد و افزود: دو طبقه از این مجتمع با واحدهای 21 و 35 متری برای رفاه و آسایش عزیزان بازنشسته وزارت دفاع که از دیگر استان ها به تهران آمده و یا برای انجام و پیگیری امور اداری و مسائل کاری به ستاد وزارت مراجعت می کنند، می باشد.

امیر شعبانیان در تشریح بیشتر مشخصات این پروژه گفت: این مجتمع با به روز ترین امکانات و در فضایی کاملاً استاندارد دارای 16 واحد اقامتی، 10 واحد اداری، سالن اجتماعات با گنجایش 250 نفر برای گردهمایی و ضیافت های بازنشستگان وزارت دفاع می باشد.

امیر شعبانیان با بیان اینکه در راستای تکریم و منزلت هر چه بیشتر بازنشستگان و ارائه خدمات به این قشر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، افزود: امیدواریم مراحل ساخت این مجتمع به سرعت به پایان رسیده و شاهد گردهمایی های همرزمان سال های جهاد و شهادت بوده تا بتوانیم به عنوان خادم، خدمتگزاران شایسته ای باشیم.

سردار اردستانی رئیس کانون بازنشستگان وزارت دفاع، در ابتدای آیین کلنگ زنی ساختمان کانون بازنشستگان وزارت دفاع که جمعی از رؤسای سابق این کانون و مدیران و پیشکسوتان نیروهای مسلح نیز حضور داشتند، ضمن تشریح اقدامات و خدمات مهم کانون بازنشستگان وزارت دفاع به تشریح چگونگی ساخت این پروژه پرداخت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ارتش بازنشستگان وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان

مریم اسماعیل پور گفت: در سال گذشته، ۳۱ هزار و ۸۳۴ مورد خدمات درمانی دندانپزشکی شامل ترمیم، فلوراید تراپی، فیشور، پالپوتومی، کشیدن و جرم گیری با اولویت کودکان زیر ۱۴ سال، مادران باردار و مادران شیرده شهرستان ارائه شد.

او با اشاره به آموزش بهداشت دهان و دندان به ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان مدارس با استفاده از ماکت دندان و پوستر‌های آموزشی بیان کرد: ۳۱ هزار مورد معاینه دهان و دندان کودکان زیر ۱۴ سال، فلورایدتراپی ۲۴ هزار و ۸۴۸ کودک زیر ۱۴ سال و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیماران خاص، کودکان خانه محبت، مددجویان بهزیستی و ندامتگاه شهرستان از دیگر خدمات در سال ۱۴۰۲ است.

مسئول واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری‌ها و تلاش‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و گروه‌های جهادی شهید خضری و شهید سلیمانی در انجام اردو‌های جهادی سلامت افزود: در یال گذشته، کلینیک سیار دندانپزشکی به ۴۱ منطقه و روستای کم برخوردار و محروم شهرستان اعزام و خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد