Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با حضور در آیین کلنگ زنی پروژه بزرگ اداری رفاهی ویژه بازنشستگان وزارت دفاع اظهار داشت: این پروژه با زمینی به مساحت تقریبی ۱۵۶۲ متر مربع در ناحیه ۵ منطقه ۷ شهرداری تهران واقع شده و با تراکم بنای ۵۰۰۰ مترمربع در ۸ طبقه که سازه آن بتونی است، ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک ۲۵ مردادماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، هدف از اجرای این پروژه را آسایش و دسترسی بازنشستگان وزارت دفاع اعلام کرد و افزود: دو طبقه از این مجتمع با واحدهای ۲۱ و ۳۵ متری برای رفاه و آسایش عزیزان بازنشسته وزارت دفاع که از دیگر استان‌ها به تهران آمده و یا برای انجام و پیگیری امور اداری و مسائل کاری به ستاد وزارت مراجعت می‌کنند، است.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: این مجتمع با به روز ترین امکانات و در فضایی کاملاً استاندارد دارای ۱۶ واحد اقامتی، ۱۰ واحد اداری، سالن اجتماعات با گنجایش ۲۵۰ نفر برای گردهمایی و ضیافت‌های بازنشستگان وزارت دفاع است.

امیر شعبانیان با بیان اینکه در راستای تکریم و منزلت هر چه بیشتر بازنشستگان و ارائه خدمات به این قشر شریف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، افزود: امیدواریم مراحل ساخت این مجتمع به سرعت به پایان رسیده و شاهد گردهمایی‌های همرزمان سال‌های جهاد و شهادت بوده تا بتوانیم به عنوان خادم، خدمتگزاران شایسته‌ ای باشیم.

گفتنی است، سردار اردستانی رئیس کانون بازنشستگان وزارت دفاع، در ابتدای آیین کلنگ زنی ساختمان کانون بازنشستگان وزارت دفاع که جمعی از رؤسای سابق این کانون و مدیران و پیشکسوتان نیروهای مسلح نیز حضور داشتند، ضمن تشریح اقدامات و خدمات مهم کانون بازنشستگان وزارت دفاع به تشریح چگونگی ساخت این پروژه پرداخت.

کد خبر 5000604 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر شعبانیان وزارت دفاع تهران بازنشستگان شهرداری تهران مجلس شورای اسلامی لبنان ایالات متحده آمریکا انفجار بیروت محمد باقر قالیباف هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی محمد جواد ظریف رژیم صهیونیستی حسن روحانی محمدجواد ظریف سید عباس موسوی شورای نگهبان برجام بازنشستگان وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتر برخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

خیری افزود: بمناسبت هفته سلامت به همت بسیج دانشجویی در قالب اردوهای جهادی در روستای سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان،پزشک عمومی،پرستار و ماما و دارویار حاضر شدیم.

او اضافه کرد: در قالب این طرح خدمات مامایی،پرستاری، دیابت، قند وفشارخون ارائه می شود.

پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مهاباد به هزارو۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارایه کرده است.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز