Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@05:35:15 GMT

معاملات بازار سهام از امروز دو شیفته انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۱۴۴۹

معاملات بازار سهام از امروز دو شیفته انجام می‌شود

‍‍‍‍‍‍

از امروز(دوشنبه) زمان‎بندی جلسات معاملاتی بازار سهام به صورت دو شیفته انجام می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، به استناد مواد 2 و 3 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و در راستای بهبود کارکرد سامانه معاملاتی، زمانبندی جدید جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران از امروز(27 مرداد) به‌صورت موقت تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش در جلسه معاملاتی اول زمان پیش گشایش از ساعت 30 : 8 الی 45 : 8 و زمان انجام معاملات از ساعت 45 : 8 الی 45 : 11 می باشد.
در این جلسه معاملاتی کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت های چند رشته ای صنعتی و صنعت فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.
در جلسه معاملاتی دوم نیز زمان پیش گشایش از ساعت 00 : 12 الی 15 : 12 و زمان انجام معاملات از ساعت 15:12 تا 15:15 است.
در جلسه معاملاتی دوم هم صنایع فلزات اساسی، شرکتهای چند رشته ای صنعتی و فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله می باشند.
این گزارش می‌افزاید: کلیه صندوقهای قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات تمامی نمادهای آتی سبد سهام نیز در جلسه دوم معاملاتی قابل معامله خواهند بود.

صعود و سقوط جزو ذات بورس است، مردم غیر از این انتظار نداشته باشند


انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT12 بیشتر بخوانید... صعود و سقوط جزو ذات بورس است، مردم غیر از این انتظار نداشته باشند معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است جلسه مشترک مجلس و وزارت نفت برای حل مشکل قانونی فروش سلف نفتی در بورس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... صعود و سقوط جزو ذات بورس است، مردم غیر از این انتظار نداشته باشند معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است جلسه مشترک مجلس و وزارت نفت برای حل مشکل قانونی فروش سلف نفتی در بورس پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت + خبر تکمیلی ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۶|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان؛ طلای ۱۸ عیار ۹۹۹ هزار تومان ۳ ۱۳ قرارداد نفتی به ارزش ۱.۵ میلیارد یورو فردا امضا می‌شود ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۷| قیمت طلا همچنان در حال کاهش ۵ تکذیب افزایش نرخ سود بانکی/ سقف نرخ سود ۱۸درصد است/ بانک مرکزی برنامه‌ای برای افزایش سود ندارد ۶ بازگشت شاخص به کانال ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی ۷ کارگران هم با سرمایه اندک خود وارد بورس شده اند/ ضرورت حفظ اعتماد مردم به بازار سرمایه ۸ آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن از هفته آینده مهمترین اخبار اقتصادی الزامات موفقیت طرح فروش نفت در کنترل نقدینگی؛ به بانک‌ها نباید اجازه ورود داد معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است صعود و سقوط جزو ذات بورس است، مردم غیر از این انتظار نداشته باشند نوبخت:پیش فروش اوراق نفتی با طرح فروش قطعی نفت متفاوت است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رئیس جمهور آمریکا بدترین خباثت‌ها و جنایت‌ها را در حق ملت ایران مرتکب شده است شیوه‌‌نامه‌‌‌‌ بهداشتی برگزاری کنکور سراسری اعلام شد معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است ماجرای نامه اعتراضی وزیر جهاد کشاورزی به صمت و معمای استعفای حجتی عطوان: سیلی محکم شورای امنیت افول آمریکا را اثبات کرد/ ایران نسخه ترامپ در انتخابات را پیچید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون بورس تهران جلسه معاملاتی قابل معامله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!