Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالو با بیان اینکه تکریم و تجلیل از بازنشستگان در واقع تکریم خوبی‌ها و انگیزه بخشی به نیروهای جوان است گفت: بازنشستگان آیینه فردای کارمندان در نهادها و ادارات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «حسین بالو» عصر یکشنبه) 26مرداد) در آیین تکریم از بازنشستگان که به مناسبت روز تکریم بازنشستگان در محل اداره آموزش و پرورش برگزارشد اظهار کرد: همکاران فرهنگی عمر گرانمایه خود را در راه تعلیم و تربیت سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه تکریم و تجلیل از بازنشستگان در واقع تکریم خوبی‌ها و انگیزه بخشی به نیروهای جوان است افزود: بازنشستگان آیینه فردای کارمندان در نهادها و ادارات هستند.

 

وی گفت: بازنشستگان سرمایه‌های معنوی آموزش و پرورش هستند که 30 سال از عمر شریف خود را در راه خدمت صادقانه به دانش‌آموزان صرف کرده و در سخت‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره در راه توسعه آموزش و پرورش این مرز و بوم گام برداشتند.

 

بالو با اشاره به اینکه جایگاه امروز ما امانتی در دستانمان است تصریح کرد: امروز اگر ما توفیق یافته‌ایم که در آموزش و پرورش به مردم خدمت کنیم، بخاطر تلاش‌ها و زحمات بازنشستگان عزیز در سال‌های گذشته است بنابراین تقدیر و  تشکر از همکاران بازنشسته جزء وظایف سازمانی و انسانی و شرعی همه ما است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: بازنشستگی به معنی جدایی از خانواده کاری نیست بلکه تغییر شکل کار است و امیدواریم بتوانیم از دانش و تجربه‌های همکاران بازنشسته به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

 

گفتنی است، در پایان جلسه از چهار همکار بازنشسته فرهنگی با اهدای هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز تکریم بازنشستگان بازنشستگان فرهنگی تکریم بازنشستگان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

افزایش ۱ درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده به ۱۰ درصد برای تامین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به ادارات مالیاتی کشور ابلاغ شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افزایش 1 درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده به 10 درصد برای تامین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به ادارات مالیاتی کشور ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره حقوق ۱۴۰۳ کارکنان دولت/ سقف حقوق ماهانه کارمندان دولت مشخص شد
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی تعیین شد
  • اعلام ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت مشخص شد + سند
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش