Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورمحسن گفت: همزمان با اواسط ماه محرم همایش مداحان همراه با تجلیل از پیرغلامان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سپاه شهرستان برگزار می‌شود.

«سینا پورمحسن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به نخستین جلسه شورای بسیج مداحان که در دفتر فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا برگزار شد اظهار کرد: هدف اصلی سازمان بسیج مداحان سازماندهی و ارتقای بنیه مداحان به لحاظ بصیرتی و همچنین شناخت مداحان با آواها و نواها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون بسیج مداحان صومعه‌سرا افزود: با توجه به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی سعی دارند معارف قرآنی و ولایی را از انقلاب اسلامی خارج کنند، کانون بسیج مداحان شهرستان اقدامات خود را در راستای احیای دین و شرع و در زمینه اهداف و آرمان‌های مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی با توان بیشتر انجام داده و زمینه را برای ظهور حضرت صاحب‌الامر(عج) آماده می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه بسیج مداحان صومعه‌سرا تا کنون موفق به جذب 160 مداح خواهر و برادر در سطح شهرستان شده است گفت: جامعه مداحان به عنوان یک جامعه تاثیرگذار می‌تواند با زنده نگه داشتن فرهنگ بسیجی جلوی بسیاری از ناهنجاری‌ها را بگیرد.

 

پورمحسن با اشاره به اینکه همزمان با اواسط ماه محرم همایش مداحان همراه با تجلیل از پیرغلامان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سپاه شهرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: توسط این کانون کلاس آموزشی نوکران حسینی برای نوجوانان برگزار می‌شود.

 

 

مسئول کانون بیسج مداحان صومعه‌سرا با تبریک به فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا برای کسب رتبه برتر برای چهارمین سال پیاپی در جشنواره مالک اشتر خاطرنشان کرد: بسیج مداحان صومعه‌سرا کانون برتر اقشار در جشنواره مالک اشتر شهرستان معرفی شد.

 

وی با بیان اینکه در ایام کرونا بین برخی از مداحان بسته‌های معیشتی در قالب کمک مومنانه توزیع شد اظهار کرد: انتظار می‌رود از ظرفیت بسیج مداحان در یادواره‌های شهدای شهرستان استفاده شود.

 

پورمحسن با بیان اینکه در این جلسه بنا شد تا در خان‌آقا مکانی به ما بدهند تا بسیج طلاب و بسیج مداحان در آنجا مستقر شوند افزود: همچنین مجهز کردن کامل دفتر کانون بسیج مداحان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در سطح استان برای کانون بسیج مداحان برنامه‌ریزی شده است افزود: ارتقا معرفت دینی، بصیرت سیاسی، روحیه خدمت گذاری، مقابله با جریانات انحرافی در عرصه ستایش گری هدف ارزشمندی است که این سازمان پیوسته به رشد و اعتلای آن توجه دارد.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسیج مداحان همایش پیرغلامان کانون بسیج مداحان مداحان صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سه گروه از اعضا دختر مراکز فرهنگی هنری برازجان و شبانکاره استان بوشهر به بخش استانی دومین دوره جشنواره سرود بسیج راه یافتند.

از مرکز برازجان گروه اول با سرود ایران ما به مربیگری سیده طاهره جعفری، گروه دوم با سرود ما می‌آییم به مربیگری راضیه رزم پا و از مرکز فرهنگی هنری شبانکاره گروه دختران فاطمی با سرود رهرو فهمیده به مربیگری زینب رزم جو به بخش استانی دومین دوره جشنواره سرود بسیج را یافتند.

بخش استانی این رویداد ۷ اردی بهشت در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده