Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:46:55 GMT

آزادراه اراک-خرم آباد، بروجرد را به بن بست می کشاند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۲۰۶۱

آزادراه اراک-خرم آباد، بروجرد را به بن بست می کشاند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، فاطمه مقصودی در جلسه علنی یکشنبه ۲۶ مردادماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: مشاهده سیل بنیان‌کن فقر نه نیازی به تحقیق دارد و نه مشاجره اثبات، تنها کافی است بعضی از تصمیمات غیرکارشناسی و بی‌تجربگی برخی از مسئولان را در یک سری از پروژه‌ها ببینیم.

وی گفت: بروجرد دومین شهر استان لرستان و سی و نهمین شهر پرجمعیت ایران در کنار دشت حاصلخیز سیلاخور و در دامنه کوه‌های زاگرس از گذشته‌های دور تا امروز واقعیت ویژه ارتباطی در مسیر شاهراه تهران – جنوب با جمعیت حدود ۴۰۰ هزار نفر با معضل بزرگ آزادراه خرم آباد – اراک به مشکلات عدیده اقتصادی دچار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دست رفتن زیرساخت‌ها و اعتبارات و منابع عمومی، مطرود شدن دومین شهر بزرگ استان، فرار سرمایه و سرمایه‌گذار، مهاجرت نیروهای انسانی جویای کار و حتی شاغلان، افزایش بیکاری و فقر، کاهش جمعیت، نابودی کشاورزی، صنعت و اقتصاد، تعطیلی اکثر پروژه‌های عمرانی و فرهنگی، عدم توسعه شهری و ایجاد مشکلات اقتصادی- اجتماعی تنها گوشه‌ای از ضرر این آزادراه است که شهر بزرگ من را ندیده و از کنارش با بی‌رحمی عبور کرده است.

مقصودی تأکید کرد: این ناکارآمدی نشان می‌دهد که یک چنین شهری با این ظرفیت نباید بن‌بست و راه ارتباطی آن با بقیه شهرها قطع شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: راهکار اتصال راه‌آهن درود- بروجرد- ملایر و احداث ۴ خط اصلی از آزادراه لرستان، مسیر بروجرد به ملایر و استان همدان و اتصال بروجرد به کریدور شرق به غرب است.

کد خبر 5000645

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادراه اراک خرم آباد شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ویروس کرونا بورس قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا تولید نفت قیمت نفت دارا دوم بانک مرکزی ایران ایالات متحده آمریکا سهام عدالت بازار سهام شاخص کل بورس اوراق سلف نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین

جو بایدن و ولودیمیر زلنسکی روسای جمهوری آمریکا و اوکراین به دنبال تصویب کمک‌های بزرگ واشنگتن به کی‌یف در مجلس نمایندگان ایالات متحده، تلفنی گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کاخ سفید امروز دوشنبه ضمن اعلام گفتگوی تلفنی بین دو طرف، افزود که بایدن گفته است دولت او به سرعت بسته کمکی امنیتی جدید را ارائه خواهد کرد.

بایدن به زلنسکی گفته است که کمک آمریکا با تصویب هزینه مکمل ارائه خواهد شد و با امضای او تبدیل به قانون می‌شود.

این درحالی است که زلنسکی پس از تصویب طرح کمک 60 میلیارد دلاری به اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا، اصرار دارد که قانونگذاران نیز در مجلس سنا آن را به سرعت پیش ببرند.

قانون‌گذاران مجلس نمایندگان آمریکا سرانجام پس از ماه‌ها انتظار با غلبه بر جمهوری‌خواهان سرسخت مخالف، یک بسته قانونی کمک 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، اسرائیل و تایوان را در جریان یک رأی‌گیری گسترده دوحزبی ارائه کردند.

پس از اینکه کاخ سفید بودجه پیشنهادی خود را برای سال مالی 2025 منتشر کرد، دولت جو بایدن از کنگره خواست درخواست کمک 61.4 میلیارد دلاری به اوکراین را تأیید کند.

ارائه بسته کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های پایتخت پاکستان به نام «ایران» نام‌گذاری شد
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • خصلتی که کافران یهود را به خونخواری و جنگ‌افروزی کشاند
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی