Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون گفت: سیاست دولت معطوف به همه بازنشستگان است و متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیز یقینا اجرای یک عدالت بیمه ای است که امیدواریم برای بازنشستگان کشوری نیز به زودی محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب در آیین بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه روز «خانواده و تکریم بازنشستگان» که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خدوم و خدمتگزار به همه اقشار جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم که مدیرعامل، هیات مدیره معاونین، مدیران و منتخبین بازنشسته سازمان تامین اجتماعی مشارکت داشتند گفت: از ابتدای فعالیت این دولت یکی از تاکیدات اساسی رئیس محترم جمهوری توجه به همه مردم ایران خصوصا افراد با درآمد های ثابت از جمله بازنشستگان بوده است .
وی افزود: در نگاه رهبر معظم انقلاب نیز بازنشستگان، عصاره فضایل و تجارب ملت ایران هستند و توجه به آنان «عین وفا» است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به قوانین موجود در خصوص بازنشستگان گفت: سازمان تامین اجتماعی متناسب با همین قوانین می تواند برای حل مشکلات بازنشستگان اقدام کند.
شریعتمداری همچنین پیگیری مطالبات صنفی از سوی کارگران، بازنشستگان و سایر گروه ها را یک حق قانونی برشمرد و گفت : همه همکاران در وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی مکلف هستند با مجموعه کارگران، تعاونگران، بازنشستگان و مخاطبان این وزارتخانه صمیمانه و از سر کرامت رفتار کنند.
وی افزود : وظیفه ما صیانت از اموال و دارایی های ذی نفعان این مجموعه و ارائه خدمات به آنان است.

برچسب ها: بازنشستگان ، وزارت تعاون ، متناسب سازی حقوق لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JdY

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازنشستگان وزارت تعاون متناسب سازی حقوق سازمان تامین اجتماعی وزیر تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1403 از این تاریخ اعمال می شود

  به گزارش پارس نیوز، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.


اقتصادنیوز: بنابر اعلا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.         

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جدید
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
  • این گروه از بازنشستگان از همسان‌سازی حقوق معاف می‌شوند؟
  • جزئیات تازه از افزایش حقوق بازنشستگان
  • خبر مهم از اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با تغییرات جدید
  • افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1403 از این تاریخ اعمال می شود
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟