Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق تیم ملی آلمان می گوید ضعف هاروتس در توانایی بدنی اوست. 

لوکاس پودولسکی، مهاجم سابق تیم ملی آلمان بر این باور است که کای هاورتس، هافبک جوان بایرلورکوزن، خلاقیت و توانایی لازم برای موفقیت در لیگ برتر انگلیس و چلسی را دارد اما برای رسیدن به این امر، راهی طولانی در پیش دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، کای هاورتس 21 ساله، یکی از اهداف اصلی چلسی در بازار نقل و انتقالات است و اینطور که به نظر می رسد این بازیکن جوان به زودی پیراهم آبی های لندن را بر تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاورتس جوان از سال 2016، در 100 بازی برای بایرلورکوزن در رقابت های بوندسلیگا به میدان رفته و موفق شده است 46 گل نیز برای تیمش به ثمر برساند. عملکرد درخشان او در پیراهن لورکوزن اما، یواخیم لو را مجبور کرد تا این هافبک جوان را برای اولین بار در سال 2018 به اردوی تیم ملی بزرگسالان آلمان دعوت کند. در این میان، از لوکاس پودولسکی که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس با پیراهن آرسنال را در کارنامه اش دارد، سوال شد که آیا هاورتس جوان می تواند با انتقال به چلسی، شهرت و اعتبارش را افزایش دهد یا خیر و او در پاسخ گفت: 

چرا از من در مورد بازیکن بایرلورکوزن می پرسید؟ (با خنده). من طرفدار کلن هستم و آن ها در کنار دوسلدورف و گلادباخ جزو رقبای سنتی ما محسوب می شوند. با این حال، در پاسخ باید بگویم که هاورتس استعداد فوق العاده ایست و بسیار خلاق است. او هنوز جوان و کم تجربه است و باید ببینیم در صورت انتقال به چلسی، چه عملکردی در لیگ برتر از خود نشان خواهد داد. فکر می کنم او از نظر توانایی بدنی، دچار ضعف باشد اما به هر حال، باید مزه بازی در لیگ برتر را بچشد و ببیند که آیا با بازی کردن در این رقابت ها، احساس راحتی می کند یا خیر. من تجربه بازی در لیگ برتر را داشتم و می دانم که حضور در آن جا چگونه است و آن تجربه را نیز دوست داشتم. من شانس خوبی برای موفقیت در آنجا داشتم چرا که در خیابان ها بزرگ شدم و مانند یک سگ پیتبول، هستم. من می دانستم که می توانم با ارسال های بلند لیگ برتر، برخوردهای فیزیکی با بازیکنان و داورها کنار بیایم. من دوران فوق العاده ای در آنجا داشتم و جوی که در باشگاه آرسنال داشتیم، عالی بود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست شاگردانش مقابل آرسنال گفت که نمی‌تواند آنها را سرزنش کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه سنگین 5 بر صفر مغلوب میزبانش آرسنال شد، پس از این دیدار گفت: شکست اینچنینی ناامیدکننده و خیلی بد است. به نظرم ما بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم که همین باعث شد تا کارت سختی برای بازگشت به بازی داشته باشیم.

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: به نظرم در نیمه اول ما پس از گذشت 10 یا 15 دقیقه بود که توانستیم به روند رقابتی خود بازگردیم. ما اما در نیمه دوم آن رویکرد نیمه اول‌مان را نداشتیم  و همین باعث شد تا آرسنال پس از به ثمر رساندن گل سوم‌، کنترل بازی را در دست بگیرد.

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

وی افزود: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. دلیل وضعیت کنونی تیم فراتر از عملکرد بازیکنان است. ما نمی‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را بابت عملکردشان مقابل تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس می‌جنگد، سرزنش کنم.

چلسی با قبول این شکست 47 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند