Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@14:27:42 GMT

دستگیری 2 ساقی مواد و مشروبات الکلی در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۳۸۱۳

دستگیری 2 ساقی مواد و مشروبات الکلی در آبادان

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده ریس پلیس شهرستان آبادان گفت: در پی اجرای طرح پاکسازی درسطح شهرستان آبادان مأموران کلانتری۱۳قدس موفق به دستگیری ۲نفر از از خرده فروشان مواد مخدر و الکل های تقلبی که آسایش را از اهالی محل سلب کرده بودند شدند.

وی افزود: دربازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از 50 بسته مواد مخدر سنتی به صورت بسته بندی شده، 13 بطری الکل تقلبی، 14 قبضه انواع سلاح سردکشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی از معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: برخورد قاطع و قانونی با خرده فروشان مواد مخدر و اجرای عملیات پاکسازی به صورت محله محور تا پایان سال در دستور این فرماندهی قرار دارد.

فرمانده اننظامی آبادان از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس هرگونه تجمع و یا فروش مواد را از طریق شماره۱۱۰اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا حوادث پلیس مواد مخدر اخبار حوادث مشروبات الکلی مواد آبادان تقلبی ساقی اخبار تهران عکس حوادث تهران فیلم قاتل خانه مجردی ایران خانواده قتل زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۴ فروشنده معتاد متجاهرو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان لنگرود جمع‌آوری و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی لنگرود به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت درجامعه اشاره وتصریح کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
سرهنگ شریف رحیمی اضافه کرد: با دستگیری این افراد، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو وی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران